Powered by Jasper Roberts - Blog

Tipsigt - Tävling hos Xtreme Beauty


Vad kul! Fick just nys om att duktiga Maria som har salongen Xtreme Beauty här i Luleå (där jag gjorde mina naglar förut) har börjat blogga! Superskul att följa! Dessutom måste jag ju tipsa alla er som bor i de norra delarna av sverige att tävla här. Man kan nämligen vinna en nagelförälningning hos henne som ser ut såhär.

Hon är superduktig och naglarna håller otroligt bra. Jag har gjort många nagelförlängningar & förstärkningar men aldrig någonsin har jag blivit så nöjd som när jag gick hos henne. Du kan läsa mina inlägg om detta här och här. Nu blir jag ju sugen att börja igen!

Bilder: Privata (tagna på ett återbesök)
1 Maria:

skriven

Vilken reklam. Lycka till och ha en trevlig semester :)

2 Frida:

skriven

Åh nu önskar jag att jag bodde i luleåtrakten, vilket kanonpris. Hade mer än gärna varit med och tävlat. Har faktiskt aldrig fixat mina naglar, hade varit skoja att testa någon gång.

3 Therez:

skriven

♥ Maria

Tack söta du. Fast semestern är inte förrän vecka 11. ;)



♥ Frida

Ja det är ju lite synd, hoppas du får chansen att testa någon annan gång iallafall! :)

4 Arandur:

skriven

Jättesnyggt. Denna blogg måste jag följa :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, du får gärna följa den också om du gillar den :)

Kommentera här:

Annonsera här »