Powered by Jasper Roberts - Blog

Som ny igen



Har precis kommit hem från en timmas nagelfixning hos salong Xtreme beauty, så nu känner jag mig som ny igen! Det känns verkligen så lyxigt att gå och fixa naglarna och jag är så himla nöjd! Jag vet inte om jag någonsin kommer att kunna sluta med detta. Just love it! Nu ska jag äta lite sen lunch och börja ladda inför intervjun! Hoppas ni alla får en underbar dag! Kram

Brukar ni fixa naglarna?

Bilder: Privata
1 Sara - Dagens Positiva:

skriven

Vilken vardagslyx! Jag brukar inte fixa mina naglar på salong eftersom jag har turen att ha långa och starka naglar naturligt. Men jag kanske provar nångång i framtiden ändå :)

2 Anna:

skriven

Japp, en gång i månaden går jag dit och fixar till dom med gele,franskmanikyr och ngn dekoration =)

3 annh:

skriven

Så fint! Hvor mye kosta det?



Annh.

4 Jessica:

skriven

Vad fint det blev. Jag hade verkligen behövt gå till salong. Måste ta tag i det, fort:)

5 Denise:

skriven

Åh! Snygga! önskar att jag också kunde göra mina naglar sådär fina men nejnej! Både jobbar och pluggar den branschen så jag får inte ha långa naglar eller så :( its sucks!

6 Antis:

skriven

Åhh... vackra! Nej, har aldrig gjort, förr hade jag starka naglar av mig själv... nu är det värre. Ska dock fixa dem inför ett bröllop i juni på "salong"... ;-) /A

7 Sofi:

skriven

Härligt!

8 Therez:

skriven

♥ Antis

Vad härligt! Jag brukar kunna spara ut dem rätt bra, men det går alltid sönder en och då blir jag omotiverad! Men med akrylförstärkning så håller de hela tiden! :) Perfekt att man kan välja det! :D Hihi! Ha en bra dag!

9 Patricia:

skriven

Nej man jag borde fixa dom. Fint det blev. Kram

10 Therez:

skriven

♥ annh

Ett återbesök kostar runt 400-500kr.

11 Makitcha:

skriven

Ja, brukar göra det i perioder. Min naglar behöver vila ibland, då känner man sig så naken! Det ser så fräscht ut när man har lite längre och fina naglar.

12 Lina:

skriven

Jag fixar mina var 4:e vecka. Just nu ser mina förjäkliga ut.. Det är så skönt när de är fixade och hela igen. :) Tror inte heller att jag kommer att kunna sluta. Har gjort detta i snart 2 år.

13 Therez:

skriven

♥ Lina

Usch, jag vet hur det känns! :) Mina var gräsliga idag innan besöket! Nu mår jag mycket bättre. hihi

14 Evelina:

skriven

Så fint!

Jag ska fixa naglarna första gången på "riktigt" innan min bal :)

Men har gjort det i Thailand innan.

Fast nu är det förlängning också så :)

15 Ciis:

skriven

Njäe men hade mer än gärna gjort de :-) Studentekonomi du vet :S

16 Arelotte:

skriven

Great looking site. It has been helpful. Thanks

Kommentera här:

Annonsera här »