Powered by Jasper Roberts - Blog

Nails done

Nails done
Har precis kommit hem från ett besök hos Xtreme Beauty. Har fixat till naglarna så nu är de fina igen. Denna gången dekorerade vi även ringfingrarna med några små "diamanter". Blev lite extra piffigt.

Bilder: Privata
1 Carolina:

skriven

Gud så snygga naglarna blev:)

2 Jessica:

skriven

Snygga naglar! =) Skulle jag oxå vilja ha... men det är nog ingen idé att försöka för jag skulle väl äta upp dom oxå :-S

3 n:

skriven

va fint :D

4 SARA:

skriven

Det är så himla snyggt :) Tyvärr kan jag inte ha sådana fina naglar för ofta, rider nämligen, och då går de bara av :P

5 Stina:

skriven

Snyggt! Vad tar de för att göra naglar? Du kanske har skrivit det i tidigare inlägg, men i så fall har jag missat det. Och var ligger salongen? Jag bor också i Luleå och det är ju perfekt att få tips om sin hemstad! Jag har bott här i tre år men har nog blivit lite hemmablind =) Ha en trevlig dag!

6 Therese:

skriven

Å, vilka fina naglar!

7 Danii:

skriven

Gud vad sött ;)

8 sarah viola elisabet:

skriven

Åh, snyggt. Kan inte förlänga min naglar, får inte ha det när jag jobbar :(

9 Anna:

skriven

riktigt snygga, snart jag likadana fast äkta, dom växer riktigt bra nu :)

10 Therez:

skriven

♥ Stina
Tror det går på 650kr första gången och sedan från 290kr varje gång man fyller. :) Salongen ligger längst upp på Shopping och är relativt nytt här i Luleå. Ha en fin dag du med. :)

♥ Alla
Tack söta ni!

11 FIA:

skriven

Snyggt =O=O=O

12 Anna:

skriven

så jävla snyggt

13 Anna:

skriven

så jävla snyggt

14 Shine:

skriven

Är det tippar? Acryl eller Gelé?
Dom är jätte fina!

Kommentera här:

Annonsera här »