Powered by Jasper Roberts - Blog

Vinnarna - Spetshotpants från Twilfit





... Emma & Nicole, stort grattis till er! Jag har lämnat en kommentar i era bloggar så skynda maila mig med era adressuppgifter så kommer vinsten med posten snart!

Tack alla ni andra som varit med och tävlat. Jag har fått en del frågor hur jag gör med de som skriver ett tiotal kommentarer i tävlingsinläggen efter varandra och de som gör på det viset räknar jag bara som två kommentarer när jag lottar. Som det står i tävlingsinläggen får man kommentera en till två gånger så därför är det ingen mening att lägga ner tid på att spamma. I mina tävlingar framöver kommer jag att ändra tävlngsreglerna lite och då kommer det endast vara tillåtet att lämna två kommentarer per dag, allt annat kommer jag att radera.

Missa inte min nästa tävling som drar igång redan nästa fredag!
1 Petra:

skriven

då ska jag tävla! :) funderar över en helt annan sak - hur fick du in program i din Acer, har du köpt en yttre cd/dvd-station eller...? tänker på exempelvis photoshop.

2 LillaBoo:

skriven

Låter som en bra idé för d känns lite som man inte har någon changs om man inte skriver lika många kommentarer som alla andra, så d e jätte bra med begränsing tycker ja! :)

3 lusily:

skriven



Our Replica handbags are becoming more and more popular as women around the world try to achieve the latest fashion look without paying thousands of dollars for one designer replica handbag. And as replica bags gain popularity there are more and more online businesses selling designer replica purses and designer fakes. This means that you need to know that you can trust the online replica bag retailer that you're buying from www.any-bag.com is at the top of the list when it comes to selling replica designer handbags

Kommentera här:

Annonsera här »