Powered by Jasper Roberts - Blog

Onsdag 3 september


Jag kör på en röd detalj idag med. Hi hi. Ursäkta att kvallan är så himla dålig på helkroppsbilden, men det är min skitkameras fel.

- Kofta, H&M Divided
- Linne me spetskant i 100% silke, TWILFIT
- Farfarsbyxor, H&M
- Rött skärp, Lindex
- Namnhalsband
- Lackpumps, Unité
1 Anette:

skriven

Fullträff även idag! Bältet gör verkligen massor ;)

2 donnasandra:

skriven

Snyggt med en färgglad detalj, sådant gillas av mig. Hoppas du får en toppendag!

3 Hälsobloggen:

skriven

Du klär dig verkligen jättefint :)

4 Sara - Dagens Positiva:

skriven

Jättesnygg outfit! Jag gillar din stil.

5 Angel:

skriven

snyggt,älskar byxorna

6 Pinky:

skriven

Inbjudan till bloggträff i Skåne!

Glamour, dans och mingel står på menyn.



Mer information hittar du på min sida!

7 ♥ HelloNicki:

skriven

Lika snygg som alltid !

Snygg outfit !

8 Emma:

skriven

Åh vad snyggt! Det röda gjorde ju allt!

9 Yvonne:

skriven

vad har du för kamera?

10 Malin Inspiration & design:

skriven

Åh vad stilig du är! Den outfiten hade jag inte haft något emot i dag. Själv ligger jag i mysoutfit i soffan då jag har migrän.:(



Du måste trivas toppen i nya frippen! Så fin som du är. :)



Kram

11 Therez:

skriven

♥ Alla

Tack raringar!



♥ Malin

Åh stackare! Hoppas du känner dig bättre snart! Kram

12 Anonym:

skriven

snyggt !

13 amanda:

skriven

du klär dig verkligen fint. kika gärna in hos mig också :)

14 Linda:

skriven

Ville bara säga att du passar grymt mkt bättre i byxor än i klänning. Iaf de senaste bilderna.

Kommentera här:

Annonsera här »