Powered by Jasper Roberts - Blog

Utmaning - Hur naturlig är jag?

Jag hittade en kul utmaning hos Käthe och var såklart tvungen att göra den. Jag utmanar i min tur alla som vill. Lämna gärna en kommentar vilket resultat du fick!

Du har….
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
(x) Foundation över 200 kr
( ) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Summa = 10

Du …
(x) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
(x) Använder mascara varje dag
(x) Använder kajal varje dag
(x) Använder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
(x) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
(x) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Summa = 6

Du har…
(x) Tonat håret
(x) Färgat håret
(x) Hårförlängning
(x) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

Summa = 6

Totalt: 16 0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.

Jag fick 22 poäng och är alltså en fryst jordgubbe. Ha ha.
1 Johanna:

skriven

Jag fick 13... hm... vad gör det mig till. en konstgjord blomma som e trist. äh

2 Louise B:

skriven

16 poäng - Kanariefågel i nordisk miljö :)

3 Dead Town Girl:

skriven

14 poäng - konstgjord behandlad blomma :-)

4 Jessika bergström:

skriven

17 poäng för min del.

En kanariefågel i nordisk miljö inte så dumt i alla fall *:) kramisar

5 Jessika bergström:

skriven

17 poäng för min del.

En kanariefågel i nordisk miljö inte så dumt i alla fall *:) kramisar

6 Charlotte:

skriven

haha jag blev en kanariefågel i nordisk miljö. :P

7 sofias dressingroom:

skriven

Fick 17 p, kramis

8 anna:

skriven

Jag fick 11 :)

9 Linda:

skriven

20 poäng :)

10 michaela:

skriven

10 poäng :D

11 Therez:

skriven

♥ Alla

Vad kul att se vilka poäng ni hade! :)

12 Anonym:

skriven

Kikar in Godkväll:)

13 Anna:

skriven

19 ;)

Kommentera här:

Annonsera här »