Powered by Jasper Roberts - Blog

FACE Stockholm - HOLIDAY Make up

Jag har fått möjligheten att testa FACE Stockholms senaste look HOLIDAY för vinterns alla festligheter och jag måste säga att jag gillar den i massor. Det är lite retro-känsla i det hela och jag kände att de vackra 20-tals lockarna fattades efter jag sminkat mig. Här kommer en beskrivning om ni själva vill testa att lägga denna make!


Jag var dock inte lika duktig med det mörka som går upp lite på sidorna mot ögonbrynen, men man lär sig nog efter någon gång. Övning ger som sagt färdighet! Det skulle även adderas lösögonfransar men de spar jag ett tag eftersom mina egna blir väldigt långa med noga applicering av mascaran. Jag använde mig av följande produkter ur FACE Stockholms sortiment.

Go Natural 1 Mineral Foundation
Rhinebeck Crème Blush
Suede Brow Shadow
#29 Pearl Eye Shadow
Thunder Matte Eye Shadow
Precision Eyeliner
Theodore Eye Pencil
Karin Lip Pencil
Silk Lipstick (eller #17 Lip Gloss)

Precision eyeliner var helt underbar att jobba med och kommer absolut att inhandlas när denna tar slut! Cremerouget var också grymt! Jag som tidigare varit insnöad på MUS produkter kommer absolut börja addera mer av FACE sthlm i min sminkväska. Variation!

Bilder: FACE Stockholm & Privat
1 Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

skriven

gud vad hollywood ala 50talsvacker du blev gumman! massa kram!

2 Emma:

skriven

Gud vad fin du blev! :) Coolt med rött läppstift och som du säger fattas bara det lockiga håret som make up bilden!

3 Helene:

skriven

Gud, va snygg du blev! Duktig du är!

4 Denise:

skriven

snygg makeup!

5 Elin Månsson:

skriven

så snygg du blev=)



Kram från Elin

6 hello!:

skriven

Det var inte så snyggt...

7 Therez:

skriven

♥ Alla

Tack för era fina kommentarer. Alla utom hello! då.. Ha ha ha ha... Typiskt att det alltid är anonymisar som skriver sådant. :)

8 Viktoria:

skriven

Snygg sminkning! Guu vad snygg du var i rött läppstift, passade dig perfekt!

Kramar i mängder

9 Niffe:

skriven

Vad mycket grejor! Men sjukt snyggt :]

10 Karin:

skriven

lite lik Allie i dagboken (: Jättefint!

11 leone:

skriven

de blev jätte snyggt!

12 Alina:

skriven

Trevlig Fredag! :)

13 Junitjej:

skriven

Snygg sminkning!

14 Tina - art & clothes:

skriven

Mycket snyggt, som en 20-tals donna. Läckert!

15 Jenny:

skriven

Skitsnyggt, älskar läppstiftet!

16 Niina:

skriven

Läckert tjejen!

17 Evelina:

skriven

Gud vad snyggt! Du passar jättebra i det :)

18 martina:

skriven

fint. jag har också fått vara testare. .för någon party makeup.

19 Linda:

skriven

Like it alot! Så snyggt med det illröda läppstiftet, den stilen borde fler ta efter:) Vad kostar de produkter du använde då ungefär? Eller du kanske aldrig fick reda på det? :) Kul att få testa iaf.

Kommentera här:

Annonsera här »