Powered by Jasper Roberts - Blog

Starbucks


Det har bloggats hejvilt och alla jag träffat som redan varit i New York har såklart rekomenderat att göra ett besök hos Starbucks. Även om jag inte direkt dricker kaffe så blev det en hel del besök där ändå! Jag gillade faktiskt deras iskaffe med vaniljsmak och den varma chokladen med grädde och chokladsås var outstanding! Försökte även "lära" mig att gilla vanligt kaffe som älsklingen hela tiden beställde, men det gick inge vidare. Det måste vara andra godsaker i också, annars duger det inte för mig. Ha ha!

Det var så himla mysigt att svänga förbi Starbucks och ta med en kopp i handen och sedan sätta sig på en bänk i solen och bara titta på alla vackra byggnader omkring och alla människor som skyndade förbi.

Bilder: Privat
1 Anette:

skriven

Gillar inte heller kaffe men köper jämt deras varma choklad när jag är i tex London! Lovely ;)

2 Anna:

skriven

snygg outfit.

3 Malin på Livingroom:

skriven

jag är ju inget fan av starbucks.. men de är ju stora =)

4 Therez:

skriven

♥ Anette

Mmmm! Underbara! Nu längtar jag efter en sådan på bilden! :D



♥ Anna

Tack rara du! :)



♥ Malin

Hi hi, det är ju olika! Smaken är ju som baken och tur är ju det! :)

5 Maria - Fashion, Fame and Everything in Between:

skriven

Gus så gott!! Fick mig att tänka på när jag beställde varmchoklad från Starbucks sist... mums!

6 jenny:

skriven

oj vad abstinens av starbucks jag får. levde där i två veckor i höstas. vi käkade deras kakor och yoghurtar och latte och frapuccinos. ja jag saknar det verkligen

7 Sara - Dagens Positiva:

skriven

Mums!

8 Therez:

skriven

♥ Alla

:)

Kommentera här:

Annonsera här »