Powered by Jasper Roberts - Blog

Ny hårfärg i helgen kanske?

Nu ska jag bara gå ner med lite saker i förrådet och sedan ska jag cykla in till stan och göra min ärenden. Tänkte jag skulle köpa lite hårfärg när jag ändå är i farten. Men har riktigt svårt att bestämma mig för vad jag ska göra. Färga utväxten ljus eller tona någon nyans mörkare. Vad tycker ni? Passar jag bättre i ljust eller i mörkt? Jag har så svårt att tänka mig nu när jag har kort hår. Aja vilka i-landsproblem! Ha en riktigt bra dag allesammans!

1 Zun:

skriven

Jag tycker mörkt, särskilt nu inför hösten och vintern. Det är sommarfräscht med blont, men du rockar fett i mörkare hår ;-)



Kram hela dan! /Zun

2 Linda:

skriven

tror det blir snyggt med sån mellanmörk brun till pagen.. Fast det ska nog va nå slingor i så det inte blir så kompakt..

3 Anonym:

skriven

mörk brunva suuuuuuuuuuuuuuuuuuper snyggt

4 Josefin:

skriven

Enligt röstningen så passar du bäst i mörk hår.

Där var vi som röstade ganska överens :)



Tycker att du passar i ljust också, men nu på hösten är det finare med lite mörkare hår.

5 Sara - Dagens Positiva:

skriven

Mörkt! Jag färgade håret mörkt för en vecka sen och är supernöjd!

6 Pudding:

skriven

Mellanbrun - tror jag skulle bli jättesnyggt - det blir ju liksom lite mitt i mellan!

7 Anna:

skriven

Jag såg dig i går på jobbet:) Men jag vågade inte gå fram och säga hej ;) Du är otroligt söt!

Hoppas att du får en bra dag! Kram

8 Malin Inspiration & design:

skriven

Du passar i allt men jag gillar dig bäst i mörkt faktiskt. :) Kanske för att att jag gillar brunetter mest över lag. :)



Kram

9 Anonym:

skriven

Mörkbrunt helt klart!

10 Emmelie:

skriven

om du ska färg håret mörkare så tänk på att eftersom du har blondering måste du färg med röd ton först. Jag gjorde misstaget för ett par årsedan att färga mitt blonderade hår brunt utan att lägga i rött först. Det blev....grönt!! Inte alls kul!

Kommentera här:

Annonsera här »