Powered by Jasper Roberts - Blog

1 år med Therez Garderob

I dag är det precis ett  år sedan jag startade min blogg. Tiden går ruskigt snabbt har jag märkt. Jag vill bara tacka alla ni som läser min blogg och kommenterar. Det har verkligen varit ett jätteroligt år, och jag tror jag kommer blogga länge till, som det känns just nu iallafall. Åter igen TACK och hoppas ni alla får en underbar dag!
1 Linda:

skriven

Grattis!!! Tack själv för att du förgyller min dag med trevliga inlägg och bilder. Klädtips och fimlmtips, skor och klänningar. Har inte hittat någon bättre blogg än din på nätet. Hoppas du fortsätter länge till! :) Trevlig helg!!

2 ShopALotic:

skriven

GRATTIS vännen! va kul! ja, du har verkligen fått en blogg som många gillar att läsa o som många får inspiration av.

hoppas du orkar fortsätta.

o är det rosa jag ser högst upp? mkt mkt snyggt! ; )

kramen

3 Therezz:

skriven

re: Linda
Oh tack snälla, det var verkligen jätteroligt att höra! :) Trevlig helg!

re: ShopALotic
Tack vännen! Tiden går verkligen snabbt! :) Känns som det var igår! ;) Hi hi japp det blev lite rosa. Jag är skadad! ;) Hi hi kram kram .

4 Mi:

skriven

Grattis! :) Jag är relativt ny här, men har följt din blogg sedan min första dag (nå'n gång i början av januari) och blir aldrig besviken :)

5 Shorty:

skriven

Heeej & stort grattis! =D Jag spanar in din blogg nästan varje dag hihi. Hoppas du orkar fortsätta blogga läääänge till! =)

Trevlig helg på dig vännen! Kramizaaar

6 Therezz:

skriven

re: Mi
Oh vad roligt att höra! Tack tack!

re: Shorty
Naaaw tack sötis! :) Trevlig helg till dig med! Kram kram

7 Sussi:

skriven

Grattis till 1 årsdagen! Tycker att du gör ett kanon jobb med din blogg! Alltid lika kul att följa :)

8 Pudding:

skriven

Grattis till din "1-åring"!

Kul att du kommer att fortsätta med din blogg - länge till - för den är en av mina favoriter!

9 lenie:

skriven

grattis, min blir också 1 år snart :) 17:e mars tror jag

10 Dezzy:

skriven

Grattis.. :) Du har en toppenblogg!

11 Christin:

skriven

Grattis tjejen, du har en jätte bra blogg som är intressant och rolig att läsa och man får många bra klädtips :)

12 Divina:

skriven

grattis !!!!!

13 Amanda:

skriven

GRATTIS :)

14 Therezz:

skriven

re: Alla
Tack snälla!! :)

15 Sandra:

skriven

Grattis! :-D

16 luxury watches:

skriven

good for us thank you!

Kommentera här:

Annonsera här »