Powered by Jasper Roberts - Blog

Fredagstävling - Vinn spetshotpants


Äntligen fredag igen, och det innebär en ny tävling. Eftersom de söta spetshotpantsen är så himla omtyckta kör vi ännu en gång med två par i utlottningen. Denna gången kan du vinna ett par ljusrosa i S/M eller ett par i färgen bark i L/XL.

För att delta i tävlingen behöver du bara lämna en kommentar eller två i detta inlägget med vilken storlek du vill vinna och så är du med och tävlar. Glöm inte att lämna din e-mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner. Jag kommer sedan att lotta två gånger för storlekens skull för att få ut två vinnare. Lycka till!

Tävlingen pågår till tisdag 30/9 kl: 23.59.

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
1 Ida:

skriven

inför helgen gör jag ett nytt försök att tävla om de ljusrosa i S/M. Hoppas du får en bra helg, själv ska jag jobba hela helgen:( men men. Ha det så bra

2 Sinne:

skriven

Jag vill vinna de i stl S. Vilken tur att det var dom som var rosa, för det är min favoritfärg :)

3 Cicci:

skriven

Jag vill vara med och vinna den ljusrosa i storleken S/M

4 Johanna:

skriven

Strl s/m önskar jag! :)

Kram!

5 Stream:

skriven

Vinner jag vill jag ha bark! Dvs den större storleken..

6 tessi:

skriven

jag skulle vilja vinna de s/m =)

7 emma:

skriven

JAG ÄR MED ;)

8 Sandra:

skriven

Jag skulle vilja vinna dem i storlek s/m. :)



Ha en bra dag!

9 Elin:

skriven

s/m till mig gärna :)

hoppas du får en fin fredag!

10 Maria:

skriven

Tycker de ljusrosa var jättesöta sen var det min storlek också (s/m) så de vill jag gärna vinna:)

Kram

11 Anette:

skriven

Åh, självklart vill jag vara med eftersom jag förut "klagade" på att den barkfärgade inte fanns i L/XL! Nu kommer jag hoppas hela långa jobbhelgen (15-22.15 idag, 14-20.30 imorrn och 12-20 på söndag) att jag har tur ;)

12 Angelica:

skriven

Jag vill gärna vinna dom ljusrosa i storlek S/M :)

13 Eva:

skriven

De är underbara! Storleken s/m passar mig! :)

14 Emma:

skriven

Håller tummarna för ett par bark XL den här gången! :)

15 donnasandra:

skriven

Hoppas man kan vinna ett par rosa! :-D

16 Lina:

skriven

Fina färger! Jag skulle vilja vinna storlek L/XL. :)

17 jeanette:

skriven

Vill gärna vinna de barkfärgade :)

18 Annelie:

skriven

Jag skulle gärna sätta på mej ett par rosa såna trosor :) Väldigt gulliga och dom kan förgylla vilken kväll som helst!

19 Linda:

skriven

I'd love ett par rosa i stl M. Kanske dags jag piffar upp mig lite, jag fick barn för 3 år sedan och min kropp har inte varit sig lik sedan dess...

20 marita:

skriven

åh,vad söta.skulle vilja vinna de rosa i s/m.

21 Laura:

skriven

Älskar spetstrosor och skulle gärna vinna ett par i storleken S/M :). Trevlig helg!

22 Marit Le:

skriven

De barkfärgade i storlek L/XL skulle passa mig fint!

23 Jessica:

skriven

Vill självklart vara med. Storleken large och färgen bark blir helt perfekt.

24 Sara:

skriven

åh vad söt min rumpa skulle bli i ett par rosa spetstrosor :-)

25 Liza:

skriven

Åh vill verkligen vinna ett par i storlek L!

Ha det bäst!



Liza297@hotmail.com

26 teela:

skriven

L/XL skulle jag vilja vinna :)

27 Linnéa:

skriven

Fin blogg :) Ha en bra dag

28 Johanna:

skriven

Söta, bark i L/XL.

29 nadja:

skriven

vilka fina trosor jag är med jag skulle vilja vinna rosa s/m

30 Frida R:

skriven

Jag hoppas på rosa spets!

31 Hanna:

skriven

Vill gärna ha de i S/M! Såå fina!

32 Kitten_love:

skriven

Hej alla bloggisar



Vill du för en billig penning pigga upp din höstgarderob så kika in på mina auktioner på Tradera: där finns flera fynd: bland annat fina märkeskläder som Lyle and scott, Henri Lloyd, Fred Perry, Sixty Seven och Hugo Boss!

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1817416

Puss!

33 Sofia:

skriven

Hej!

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna de rosa i strl. S/M.



Tack för en underbar blogg

34 Andrea:

skriven

Jag skulle vilja vinna de rosa S/M. Jättesöta ju!

35 Ann-Sofie:

skriven

Jag vill vinna de ljusrosa i strl S/M :)

36 Tessan:

skriven

Jätte fina. Jag skulle bli glad om jag vann färgen bark i L/XL.

37 Anna:

skriven

Om jag vinner vill ja ha de i storlek L/XL =)

Ha en trevlig helg!

38 Lina:

skriven

Bark i stl L/XL! Färgen är helt underbar ju!

39 Susanne:

skriven

Hoppas jag har turen att vinna de i BARK stl L.

40 martina:

skriven

De ljusrosa i S/M skulle jag jättegärna vinna:)

41 Isabelle:

skriven

jag är med :)

42 Alex:

skriven

Testar att tävla och skulle isåfall vilja vinna de ljusrosa i S/M

43 Cissi:

skriven

De barkfärgade önskar jag mig! :)

44 Malin L:

skriven

Önskar verkligen vara vinnare till ett par av dessa nice undisar! Större storleken behövs nog till att täcka bakdelen...

45 Marie:

skriven

De barkfärgade skulle jag gärna vilja vinna!

46 Marie:

skriven

De barkfärgade skulle jag gärna vilja vinna!

47 Marie:

skriven

De barkfärgade skulle jag gärna vilja vinna!

48 sandra:

skriven

Min pojkvän fyller år snart, skulle vara kul ge honom en extra present, fast som sitter på mej=)

Barkfärgade L/XL



/Sandra

49 Victoria:

skriven

Vill gärna vara med och vinna ett par. Stl:S/M

50 sanna:

skriven

ljusrosa s/m. tack för bloggen :)

51 Carolin:

skriven

Jag vill gärna vinna de ljusrosa i storlek S/M =)

52 Mikaela:

skriven

Jag vill fortfarande ha de ljusa i S/M :)

53 victoria:

skriven

Hej du söta tjejen!

Jag lottar ut en t-shirt med broderade namn på alltså vinnare bestämmer vilket namn och färg på namnet och t-shirten!

Jag brukar inte vinna själv men jag tycker om tävlingar,lotteier!

Ha en trevlig dag!

Supertjej

54 Frida:

skriven

Tjohej, rosa i medium, supersöta!

55 sofia:

skriven

de rosa skulle passa mig bra, både söta och rätt storlek :)

56 EMMAHSUSANNA:

skriven

oh, i'm in! :) S/M :)

57 hanna:

skriven

åhh underbara! Hoppas på tur för att vinna de rosa i S/M.

58 Therese:

skriven

Gör ett nytt försök... Jag vill gärna vinna de i färgen bark, tror de skulle tända mannen liksom med en kickspark ;-)

59 Denise:

skriven

Hotpants i spets, kan det bli bättre? S/M passar mig bra, så de ljusrosa hotpantsen vore toppen!



<3 ha det bäst

60 sandrao:

skriven

kan ju vara en fin "överraskning" till pojkvännen ;)

61 Siolia:

skriven

Men vilken trevlig blogg du har! Förstå gången besökare är jag :P Är gärna med i utlottningen, hmm, de rosa vill jag vinna i S/M :D



Hoppas solen lyser där som här!



Du har redan en sån snygg blogg ;P så någon tävling om en design på min blogg behöver du inte vara med på, men bjud gärna på en reseupplevelse ändå! Vi är ju många som gärna läser om vart människor rest och vad dom upplevt där.



Kram

62 Jelica:

skriven

åå de ljusrosa e såå söta. De skulle ja vilja vinna. hoppas

63 hope:

skriven

dom ljusrosa i s/m isåfall.

64 malinm:

skriven

Herregud vad underbara :) De ljusrosa såklart, klockrent söta! i XS (om det inte finns) S

65 Linda:

skriven

Åh dom rosa S/M skulle sitta fint:))

66 EmmaP:

skriven

Rosa är ju aldrig fel :) Jag vill alltså tävla om ett par i S/M

67 Kristin:

skriven

Ljusrosa i S/M skulle vara perfekt present till min dotter, så jag är med.



Kram och trevlig helg!

68 Karin:

skriven

Det skulle inte vara dumt med ett par rosa, alltså S/M!

69 Anna Iwermo:

skriven

Jag skulle villa ha de rosa i S/M.

70 Anna:

skriven

Ahh vilken söt fredagstävling! Ett par rosa i storlek s/m vill jag gärna vinna :)

71 Anna:

skriven

Eller ja....bark färgen va fin den med, så det kvittar vilken färg! Oj, nu blev det 2 inlägg =) kanske ökade mina chanser!

72 Nina:

skriven

Jag är med! Skulle vilja ha de i S/M :-)

/Nina

73 Jenny:

skriven

åhh jag vill vinna dom rosa i S/M ;)

74 Frida:

skriven

Jag skulle vilja vinna de i s/m :)

75 Jenny:

skriven



Jag vill vara med och vinna den ljusrosa i storleken S/M



76 Camilla:

skriven

Jag är med! Stl L/XL vill jag ha

77 Jenny:

skriven



Jag vill vara med och vinna den ljusrosa i storleken S/M



78 LinnM:

skriven

jag vill jättegärna vinna de ljusrosa i storlek S/M :)

79 Emma:

skriven

ååh ett par ljusrosa skulle jag vilja vinna i S/M :)

80 Nicki:

skriven

jag vill vinna s/m :)

81 jessicafs:

skriven

Jag skulle vilja vinna dem söta rosa i storleken S/M ! :D

82 Katarina:

skriven

Jag vill vara med! S/M är min storlek.

83 jessicafs:

skriven

Även fast jag vill ha dem bruna så skulle jag vilja vinna dem rosa eftersom dem bruna skulle bli förstora :P

84 Sassy:

skriven

Bättre tur den här gången då... Vill gärna vinna dem i small. Ha en bra helg!

85 Sandra:

skriven

De i färgen bark skulle absolut inte sitta fel!

86 Malin L:

skriven

Skulle man lämna flera kommentarer för att öka sina chanser?! Isf slänger jag in en till, för jag suuuktar verkligen efter ett par snygga undisar =D

Storlek större...

87 Diana:

skriven

S/M :)

88 Diana:

skriven

S/M :)

89 Therese:

skriven

Jag skulle vilja vinna s/m

90 therese:

skriven

Jag vill vinna de rosa i S/M :)

91 Anna B:

skriven

Ljusrosa storlek s/m. :)

92 Amanda:

skriven

Jag vill jättegärna vinna ett par i strlk s/m. Rosa är så fint! :)

93 maria:

skriven

provar denna gång också då :P s/m :)

94 Sara:

skriven

JAG vill vinna trosor, har så långt till stan och snart alla trosor missfärgade, blä! Jag vill vinna de i storleken L/XL

95 Ida:

skriven

Håller tummarna för att de rosa blir mina=)

kramar från Ida

96 isabella.l:

skriven

är med som vanligt.rosa strl,s/m om jag har nån tur..

97 Tove:

skriven

Jag hoppas vinna en skär s/m trosa,

vill ge bort dem till min fina vän Rosa.

98 Maggie:

skriven

Strl S/M skulle jag vilja vinna. Har aldrig ägt ett par twilfit-underkläder. Vore kul att prova om det märket är ngt att satsa på när det kommer till underkläder ;)

99 tess:

skriven

Jag vill vinna ett par rosa i stl S!!

KRAM

100 S. Hahlin:

skriven

I en mörk tillvaro kanske dessa skulle lysa upp! St XL

101 Linda:

skriven

Tredje gången gillt kanske ;-)!

I stl S i sådana fall!



Ha en trevligt kväll!

102 Nicole:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna storlek M :)

103 Kia:

skriven

Jag vill ha den större strl. Och jag hoppas givetsvis på att vinna. Önska kan man ju! ;)

104 Jennifer:

skriven

S/M :)

105 Linnéa:

skriven

gör väl ett försök på att vinna dom ljusrosa i strl S/M, mycket söta:)

106 Daniela:

skriven

De rosa är ju så fina! S/M

107 Kristin:

skriven

De bruna var finast i färgen, men storleksmässigt får jag vara med och tävla om de rosa, alltså S/M.



trevlig helg!

108 erika:

skriven

hoppas att dem rosa hittar hem till mig då ;)

109 Eliin:

skriven

Jag vill ha ett par :D S/M

110 Anonym:

skriven

so cute! vill ha de rosa, storlek s/m :)

111 IZZAH:

skriven

snälla ta dej en titt på detta inlägg

du kanske kan hjälpa mej !?

TACK PÅ FÖR HAND !



http://izzah.blogg.se/2008/september/hjaaaaaaaaaalp.html

112 Emma:

skriven

så kul, gärna brak storlek L

113 Malin:

skriven

Åå, de ljusrosa i S/M är ju bara för söta! :) Det skulle vara kul o vinna! :)



Kram

114 Malin:

skriven

De rosa i storlek S/M skulle passa mig :)

115 Amanda:

skriven

Jag är med och skulle vilja vinna de rosa i storlek S/M.



Kram

116 Mi:

skriven

De rosa skulle jag vilja vinna... :)

117 Johanna:

skriven

Det vore inte helt fel med de rosa i S/M :)

118 Elina:

skriven

Hihi skulle jätte gärna vilja vinna de rosa :P

din blogg är så brraa! :D

ha det så bra! :D

119 elina:

skriven

Hihi skulle jätte gärna vilja vinna de rosa :P

din blogg är så brraa! :D

ha det så bra! :D

120 Dilan:

skriven

Såklart vill söta jag vinna dessa underbara spetshotpantsen ;)

121 Dilan:

skriven

Glömde skriva att jag vill ha de i rosa helt underbart :D

122 Elin:

skriven

Jag är med... Ingen :) "Bark" passar mog förhoppningsvis bra! Trevlig helg.

123 Frida:

skriven

Jag är självklart med och tävlar :). Skulle vilja ha de rosa i stl S/M.

124 Linda:

skriven

roligt med tävling! s/m

125 Johanna:

skriven

Jag skulle vilja vinna de rosa i S/M. :D

126 malin:

skriven

I S/M skulle jag vilja ha :)

127 idde:

skriven

De rosa är ju helt ljuvliga! Skulle sitta perfekt under alla mörka höstkläder! kram

128 alellah:

skriven

Jag är gärna med på dessa! =)

129 maaalin:

skriven

ooh, skulle vilja ha i s/m!

malinisaksson1@hotmail.com

130 Queen Sara:

skriven

Jag vill gärna ha de barkiga ;) :D

131 alellah:

skriven

Storlek s/m väljer jag om jag skulle vinna =)

132 Jenni:

skriven

Jag skulle så gärna vilja ha dom ljusrosa i s/m. dom är otroligt söta=)

133 heidi:

skriven

ja vill vad med, även om ja knappast kommer vinna.. de ska mycke till isåfall ; ) då vore ju de rosa i s/m nice.. kul att du har sånahär tävlingar!

134 Susann Lyckborg:

skriven

jag skulle vilja vinna de i S/M

135 Louise B:

skriven

Jag vill vara med och tävla!

Skulle bli glad om jag vann de rosa i storlek s/m.



Ha en härlig fredag!

136 isabel:

skriven

dom rosa i s/m skulle jag jättegärna vilja ha.. så söta!

137 Fröken H:

skriven

Jag vill gärna vinna de fina trosorna! Storlek s/m passar mig bäst.

138 Trebarnsmamman:

skriven

Åhhh jag vill vinna L/XL i färgen bark :)

139 Jeanette:

skriven

s/m

140 Anna:

skriven

Åhh, såna vill jag ha! Är gärna med och tävlar! Ett par i stl S/M skulle sitta fint!

141 Frida:

skriven

Åh älskar när du lottar ut trosor, vill så gärna ha ett par i storlek S/M

142 Therese Ö:

skriven

Jag är med och tävlar om storlek S/M!

143 amanda:

skriven

assöta! vill gärna ha ett par i s/m!

144 Amanda K:

skriven

Vill vara med och tävla om de superfina ljusros i storlek s/m

145 Erica J:

skriven

Åh vad kul med en chans till, och med en i varje storlek! Jag har gärna vunnit L/XL!



146 jenny:

skriven

Tjohoo! Vad skoj, storlek S/M vore toppen! Ha en mysig helg!

147 Johanna:

skriven

Jag skulle verkigen passa super bra i de BRUNA!! ;) som en födelsedagspresent i efterskott!! =)

Trevlig helg!

148 Amanda:

skriven

oj vad roligt det skulle vara att vinna!

(inte för att det lär hända men ...)



Jag skulle vilja ha de rosa i storlek S/M =)



Måste bara säga att trosorna är jättesöta!

Jag har dock aldrig pallrat mig in på Twilfit för att spana in dem "IRL", dels för att de är för dyra, och dels för att Twilfit har flyttat här i UMEÅ så jag hittar inte ens dit längre... hihi :P

149 Liza:

skriven

Hej Therez!



Jag är gärna med. Stl.L/XL skulle passa mig bra.



kram

150 Stina:

skriven

Storlek L/XL blir kanon, bark.. Snygg färg! :)

håller tummarna

151 Therese:

skriven

Jag vill vara med och tävla om S/M trosorna =)

152 Eva Jönsson:

skriven

Det får bli den mindre storleken den här gången =)

evapaulsson@hotmail.com

153 Eva Jönsson:

skriven

Det får bli den mindre storleken den här gången =)

evapaulsson@hotmail.com

154 Lisa:

skriven

dom är ju så söta!

S hade jag helst velat vinna :D

155 Emma S:

skriven

Jag är med och tävlar om det rosa paret i S/M!

156 Helena:

skriven

Eftersom man behöver en större storlek så är det inte ofta man har möjlighet att vara med i sådana här tävlingar. Därför blir jag jätteglad när du lottar ut twilfits spetstrosa även i st. L/XL, så självklart vill jag vinna!

157 MissKitten:

skriven

Jag vill va med! De rosa i S/M ifall jag vinner.

158 Kristina:

skriven

de rosa vill jag ha :)

159 Nina:

skriven

Skulle jättegärna vinna de i S/M. Perfekt att ha under partyklänningen ifall karln får för sig något ;)

160 Madde:

skriven

är såklart med och tävlar! vill ha s/m i storlek

161 Tova:

skriven

Vill gärna vinna de ljusrosa i S/M :)

162 Maria:

skriven

Hej,

Jag vill gärna vinna de rosa trosorna i stl s/m.

Uppmärksammade dock att du även lottar ut trosor i storleken större.. Kul! :) Annars brukar annars mest vara små kläder som lottas ut i olika tävlingar..

163 Ida:

skriven

Hej hej. Jag vill vinna de rosa i strl s/m :)

164 getpalmd:

skriven

S/M :)

165 Jessica:

skriven

Jag vill vinna bark i L/XL.

166 emma:

skriven

Vad kul:)

167 anna:

skriven

Håller tummarna för att jag vinner ett par i bark

i st L/XL mvh/anna

168 Martina:

skriven

Åh, jag är gärna med!

Hoppas på dom ljusrosa! :)

169 Sandra A:

skriven

Då håller jag tummarna för ett par barktrosor ;-)))



Ha en trevlig helg! // Kram Sandra A

170 Monica:

skriven

Jag vill såklart också vinna, storlek L/XL.

Ha en härlig helg!!

monicawiking@spray.se

171 Susanne:

skriven

Jag vill gärna vinna ett par i M. Jag förstår att du har mkt med nya lägenheten men ska du börja sy och sälja igen framöver? Du gjorde så himla fina saker :)

172 emma:

skriven

S/M!

173 Vera:

skriven

Du var grymmt snygg i acne toppen=) storlek s/m på troserna=)

174 Tropicalia:

skriven

Jag vill ha s/m. de är så finna.

175 LillaBoo:

skriven

ljusrosa i S/M...riktigt fina :)

176 maria:

skriven

ljusrosa s/m :D

177 Carro:

skriven

Min mor fyller snart år och hon känner sig väldigt gammal. Och vad passar då bättre än att vinna nya spetstrosor i färgen bark i storlek L?

178 Lotta:

skriven

Vill gärna vara med och tävla, det blir nog L/XL om jag skulle vinna. :P

179 Nyberg N:

skriven

Jag vill vinna storlek S/M!

Fin blogg! :)

180 Moolan <3:

skriven

"Ohh jag skulle väldigt gärna vilja vinna dem rosa i S/M! :D"

181 Moolan <3:

skriven

Håller tummarna

182 Jenny:

skriven

jag vill vinna S/M :)

183 Linn:

skriven

Jag vill gärna vinn S/M :D

184 sara:

skriven

i´im!!! S/M

185 Emmy:

skriven

De ljusrosa i S/M skulle sitta finfint!

186 loppan:

skriven

jag skulle gärna vilja vinna trosorna i storlek L/XL :)

187 Ida:

skriven

Jag vill vara med :) dom ljus rosa i S/M :)

188 Anne:

skriven

jag är jätte gärna med :-) skullevilja vinna spetshotpantsene i storlek L/XL.

189 Anne:

skriven

jag är jätte gärna med :-) skullevilja vinna spetshotpantsene i storlek L/XL.

190 Louise:

skriven

hoppas på vinst nu. hihi. om jag vinner önskar jag ett par i s/m :) kram!

191 Carola L:

skriven

Jag skulle gärna vinna de i storleken L/XL

192 Marie:

skriven

S/M vill jag ha om jag vinner!

193 Camilla:

skriven

Jagg vill vara med. L/XL skulle passa min stora rumpa. =) kram kram

194 Therese:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om de ljusrosa trosorna i strl. S/M:)



Har även länkat till tävlingen:

http://tavlingsportalen.blogg.se/2008/september/vinn-spetshotpants.html#comment



Jag driver en tävlingsportal på internet så du får gärna tipsa mig om det dyker upp några tävlingar på din blogg i framtiden.

therese@vallnet.se

195 Ann-Louise:

skriven

Jag vill ha ett par ljusrosa!! :)

196 sofia:

skriven

Jag vill va me =) storlek s/m

197 lollo:

skriven

s/m vill jag ha, vilka fina!

198 Erika:

skriven

Jag vill vinna i L/XL :D

199 lovisa Nvs:

skriven

jag skulle gärna vilja vinna s/m i ljusrosa:D

200 Ida:

skriven

jag vill vinna S/M.. Medium helst då ;D KRAM

201 Michelle:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna storlek s/m =)



http://michellex.blogg.se/2008/september/vinn-spetshotpants-1.html

202 Frida:

skriven

skulle vilja vinna s/m :)

203 Anonitota:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla om ett par i strl L/XL!

204 emma:

skriven

bark L/xl vill jag vinna

205 emma:

skriven

bark L/xl vill jag vinna

håller tummarna

så nu har man skrivit 2 kommentarer :)

206 hanna:

skriven

ååhh jättegärna rosa s/m... kraam

207 Inglorion:

skriven

Helt underbart söta...som små drömmar och s/m skulle passa mig:)



Kramisar

208 Emma:

skriven

Den mindre storleken ksulle vara bra :)

209 MikaelaM:

skriven

Jag är med! :)

Storlek: S/M

210 Emelie Talvis:

skriven

Jag skulle vilja vinna ett par i storleken S/M :)

211 Malin:

skriven

Jag vill vinna i S/M!

212 Veronika:

skriven

S/M please :D

213 Fanny:

skriven

Jag ksule vilja vinna ett par trosor i storleken S/M =)

214 Tiara:

skriven

Jag håller tummarna på att kanske vinner

denna gång......



Och önskar spetshotpantsen i ljusrosa i S.



Ha en skön dag!

Kram

215 camilla:

skriven

Jag skulle gärna förgylla min troslåda med de rosa, dvs den mindre storleken!

216 Annas tävlingsblogg:

skriven

Jag är med, vill gärna vinna de i storlek XL

217 Mathilda:

skriven

Jag föll pladask för de rosa :) Och som tur var så var det de som var i min storlek S! Hoppas på lite tur ;)

218 Isabelle:

skriven

Ljusrosa S! :)

219 bexie:

skriven

jag vill va me :)

ljusrosa i S/M

220 Mahlin:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla om den trosa som är i S/M :)

221 Alina:

skriven

Godkväll! Kikar in* :)

222 Alina:

skriven

är med! :)

223 Ingela:

skriven

jag vill vinna de i s/m =)

224 Nettan:

skriven

Coolt jag vill vara med och tävla om de i

storlek L/XL och i färgen Bark.



Kram Nettan i Hälsingland.

225 Lindisen:

skriven

de ljusrosa S/M skulle sitta fint =)

226 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

227 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

228 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

229 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

230 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

231 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

232 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

233 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

234 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

235 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

236 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

237 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

238 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

239 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

240 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

241 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

242 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

243 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

244 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

245 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

246 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

247 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

248 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

249 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

250 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

251 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

252 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

253 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

254 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

255 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

256 Linnéa:

skriven

Jag vill vinna de rosa i S/M :D

257 Emma:

skriven

Jag skulle vilja vinna de ljusrosa i s/m =)

258 Helena:

skriven

Åh, spets är ju aldrig fel. Tror att S/M är lite för litet, det får bli färgen bark i L/XL. Är de för stora kan ju alltid mamma få dem. :)

259 Emma:

skriven

Jag skulle vilja vinna s/m

260 Muskelknutten Mari:

skriven

Jag skulle vilja vinna de rosa i s/m :D

261 Åsa.S:

skriven

s/m tack!

262 Emma:

skriven

Jag är riktigt sugen på att vinna de rosa i storlek s/m =)

263 Nina:

skriven

Hejsan!

Tack för en jättebra blogg! jag skulle gärna vilja vinna ett par bark L/XL.

264 Sofia:

skriven

Trosor.....=) Är med och tävlar om de rosa i storlek s/m...=)

Ha en bra dag.

265 maja:

skriven

bra tävling! :)

strlk S

266 Linda:

skriven

jag vill vinna den i strl S :)

267 SAndra:

skriven

De i bark l/xl!

268 Pernilla:

skriven

Jag vill ha i färgen bark!

269 Patricia:

skriven

Hoppas jag vinner de ljusrosa i S/M! :)

270 Linda:

skriven

s/m :)

271 Johanna:

skriven

Hej! Jag hoppas på att vinna ett par rosa! : )

272 Annika:

skriven

Åh jag är gärna med och tävlar om de ljusrosa :)

273 Sandrine:

skriven

Åh, jag vill vara med och tävla om de rosa! :D

274 annish:

skriven

de ljusrosa i den lilla storleken skulle vara perfekt! :D

275 ejmis:

skriven

L/XL för mig =)

276 josefine:

skriven

Åh, dom där trosorna ser så söta ut! :) Har nyss flyttat till ny stad pga studier så tyvärr har jag inte råd att unna mig nya underkläder. Därför tar jag chansen att vinna dom i storlek L/XL.



Kram Josefine

277 Erica:

skriven

om jag skulle vinna skulle jag vilja ha stl. S/M

278 Hanne:

skriven

Jeg vil gjerne vinne de rosa i S/M:)

279 erika:

skriven

lämnar en kommentare.. vill vinna de i s.

280 erika:

skriven

tänkte att jag kunde lämna två kommentarer

281 erika:

skriven

vill vinna dem de e ju så snygga!

282 Anja:

skriven

Jag vill vara med! Tror de ljusrosa i storlek S/M skulle passa mig jättebra

283 Anja:

skriven

Jag vill vara med! Tror de ljusrosa i storlek S/M skulle passa mig jättebra

284 JOSEFIN:

skriven

Jag skulle vilja de rosa :) dom andra är itne riktigt min storlek :)

285 Evelina:

skriven

Så söta! Storlek S/M

286 Caroline Elisabeth:

skriven

Åh ett måste att vara med, älskar spets underkläder. Riktigt mysigt nu till hösten om man vill göra sig lite extra fin för pojkvännen hehe. Jag skulle gärna vinna ett par i S/M. Tack för en trevlig tävling. Kram på dig!

287 Linda:

skriven

Åhhh, älskar såna underkläder (speciellt sambon) ler om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha bark i L/XL. Håller tummarna för mig (sambon gör det bakom mig också) =)

288 Sandra:

skriven

Söta dom var:) Jag vill gärna vara med och tävla.. har storlek xs eller 34 :) Kram!

289 Ulrica:

skriven

Jag skulle villja vinna de i färgen bark.

290 Sofia:

skriven

Hej!

Skulle hemskt gärna vilja vinna de rosa i Strl. S/M.

291 Tina:

skriven

åh vad roligt med ännu en till tävling att kunna vinna dessa fina spetshotpants. jag vill vinna dessa i storlek L/XL

Hoppas, Hoppas jag vinner håller tummarna

292 Cassandra:

skriven

Önskar att vinna de rosa i storlek small :)



Kram

293 Carolina:

skriven

Jag önskar att vinna storlek S i färgen rosa (som är min favorit färg).

Skulle passa jättebra i min garderob (a)

Ha en underbar dag. Kram

294 emma:

skriven

skulle vilja vinna de ljusrosa i s/m :)

295 lina:

skriven

skull gärna vilja vinna de i storlek S :)

296 Therese:

skriven

Hej! Söta trosor. Vore roligt att vinna de ljusrosa i S/M

Kram

297 Majo:

skriven

Vill gärna ha dom ljusrosa i S/M :D

298 rebecca:

skriven

jag vill vinna de i färgen bark :)

299 Malin L:

skriven

Gör väl eeett försök till då, såg tävlingen pågår ända tills i kväll =O

Skulle hoppa av glädje om jag vann ett par av dessa nice undisar, storleken större!

300 Lisa:

skriven

S/M önskar jag mig :)

301 Therese:

skriven

Efter att ha inventerat mina underkläder BEHÖVER jag DESPERAT ett par söta trosor i bark så jag inte behöver skämmas nästa gång jag går på badhuset :-)

302 patricia:

skriven

Hoppas på ett par i bark :)

303 Nina:

skriven

Jag vill vinna ett par i storlek S/M :)

304 Jenny LJ:

skriven

Hej Therez! Jag vill vinna stl S/M om jag vinner :-) Ha en fin dag! // Jenny

305 Cilla:

skriven

Dom barkfärgade skulle passa mig!

306 Sandy:

skriven

Ljusrosa i S/M skulle passa perfekt :) Har precis köpte en ljusrosa BH men jag har bara sting till dem eftersom de inte fanns passande hotpants, så de hade varit underbart att få vinna dom.

307 Hanne:

skriven

Jeg vil gjerne ha de rosa i S/M:)

308 Ciis:

skriven

Jag skulle behöva de ljusrosa i storleken S/M... :-)

309 Sarah:

skriven

jag vill vinna dom rosa :D

saraahextra@hotmail.com

310 Patricia:

skriven

Önskar att jag vinner de ljusrosa i S/M :)

311 Tessan:

skriven

jag vill vinna S/M :)

312 Emma S:

skriven

Jag skulle vilja vinna.. för en gångsskull!=)

Om jag har tur så vill jag ha de ljusrosa i stl: S/M

313 Ella:

skriven

Jag vill vinna bark trosorna i L/XL :)

314 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

315 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

316 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

317 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

318 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

319 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

320 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

321 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

322 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

323 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

324 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

325 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

326 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

327 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

328 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

329 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

330 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

331 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

332 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

333 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

334 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

335 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

336 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

337 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

338 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

339 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

340 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

341 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

342 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

343 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

344 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

345 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

346 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

347 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

348 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

349 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

350 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

351 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

352 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

353 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

354 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

355 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

356 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

357 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

358 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

359 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

360 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

361 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

362 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

363 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

364 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

365 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

366 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

367 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

368 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

369 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

370 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

371 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

372 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

373 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

374 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

375 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

376 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

377 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

378 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

379 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

380 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

381 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

382 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

383 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

384 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

385 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

386 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

387 Linn:

skriven

Åhh, tänk att jag fortfarande har chansen. Håller tummarna för paret i S/M.

Ha en toppentrevlig kväll!

388 Anonym:

skriven

Bark, med andra ord den större modellen L/XL

389 Emelie:

skriven

Ja, tack - S/M.

390 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

391 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

392 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

393 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

394 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

395 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

396 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

397 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

398 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

399 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

400 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

401 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

402 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

403 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

404 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

405 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

406 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

407 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

408 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

409 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

410 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

411 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

412 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

413 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

414 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

415 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

416 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

417 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

418 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

419 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

420 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

421 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

422 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

423 Malin:

skriven

S/M för min del!

Kram!

424 sandra:

skriven

jag vill vinna dom i s/m :)

425 madelene:

skriven

jag vill vinna dom i s/m!

426 Eva Jönsson:

skriven

S/M.

evapaulsson@hotmail.com

427 jennifer:

skriven

jag vill vinna! har storlek S/M :)

428 Marit Le:

skriven

Ett par i L/XL skulle passa mig!

429 Marit Le:

skriven

Ett par i L/XL skulle passa mig!

430 Josefine:

skriven

Ska passa på att skriva ett till inlägg innan tävlingen avslutas! :) Har tidigt skrivit & jag skulle vilja ha storlek L/XL. Jag vill ju gärna ha dessa trosor i min slitna tros låda ;)



Kram Josefine

Kommentera här:

Annonsera här »