Powered by Jasper Roberts - Blog

Fredagstävling - Paprikastore.se




Så var det återigen fredag och det innebär en ny spännande fredagstävling här i bloggen! Denna gången är det Paprikastore.se som sponsrar med vinsten och det du kan vinna är ett önskeplagg från deras snygga webshop!

Paprika är ett familjeföretag som startades i Maj 2007. Butiken ligger i centrala Falköping och besöks av modemedvetna människor i framför allt åldrarna 16-45. Till en början valde vi att koncentrera oss på mode på den kvinnliga sidan, men har nu även ett brett sortiment för herrarna.

Vi har valt att arbeta med märken som har stil, men inte bara med en massa basplagg. Coola detaljer och rena linjer. Behöver du något till festen så hittar du det hos oss, likaväl om du vill vara snygg till vardag.


För att delta i tävlingen gör du ett besök på www.paprikastore.se och väljer ut ett plagg du skulle vilja ha om du vann. Därefter postar du en kommentar här nedan med det plagget och storlek så är du med och tävlar. Glöm inte din e-mailadress så vi kan kontakta dig om du vinner. Tävlingen avslutas torsdagen den 23/10 klockan 23:59. Vinnaren dras slumpvist för att det ska bli så rättvist som möjligt! Lycka till!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
1 Linda:

skriven

Ben Sherman´s stickade grå tröja skulle vara en härlig vinst som skulle bli den perfekta Farsdag presenten till Ceasars pappa.

Jag håller tummarna!!!

2 Emelie:

skriven

DR DENIM - Truvy stripe klänning

Skulle jag vilja vinna, den är sååå fin!!

3 nadja:

skriven

jag är med och tävlar och skulle vilja vinna KOOLA ANNA Monika klänning i strl:M



4 Anna:

skriven

MONROW - Angelica brown topp i Storlek L skulle jag vilja vinna =)

5 Sandra:

skriven

KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka, storlek XS

skulle jag vilja vinna =)

6 Camilla:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha den stickade Ben Sherman tröjan till min sambo/ Noahs pappa. Bara för att han är så underbar och ställer upp i vårt och tort.



kram kram

7 Therese:

skriven

Skulle vilja vinna Koola Anna Tora jackan i storlek S =)

8 johanna:

skriven

är med i tävlingen :)

9 Angel:

skriven

Jag skulle vilja vinna apple koftan.

10 Annika:

skriven

Om jag skulle vinna så hade KOOLA ANNA - Maronette white tunika i strlk M gärna fått flytta in i min gaderob

11 johanna:

skriven

Är med i tävlingen om jag skulle jag vinna SISTERS POINT Beam klänning



12 annish:

skriven

Om jag vann skulle det helt klart bli en:



KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka (i strlk xs eller s)



som jag skulle önska mig. Behöver definitvt en slapp, men ändå varm jacka! :)

13 Andrea:

skriven

Jag skulle vilja vinna jeansklänningen, MONROW

Marie klänning. Jättesnygg!

14 J.eynie:

skriven

Tillverkare:KOOLA ANNA

Märke: Honey Jeans

Storlek: 28/32



E-post: jeynie@hotmail.com



Tack!

15 Lina:

skriven

jag skulle vilja vinna "Saga KLäning" från Koola Anna i strlk S:)

16 anna:

skriven

Jag hade velat vinna KOOLA ANNA

Tove Small black check jacka i strl s



17 sara:

skriven

DR DENIM - Truvy stripe klänning



storlek L

18 Mikaela:

skriven

Fy vad tråkiga kläder de hade :(

19 anna:

skriven

Jag skulle gärna vilja ha

Koola Anna Manuela dark Wash jeansklänning i strlk xs.

Håller tummarna!

20 Hanne:

skriven

Der var det mye fint:) Om jeg vinner vil jeg gjerne ha "KOOLA ANNA - Maronette white tunika" i XS.



21 Tina:

skriven

MONROW - Kate purple klänning

Storlek: L

Skulle jag hemskt gärna vela ha

om jag vann denna tävling.

22 Sandra O:

skriven

Hejsan!

Jag skulle gärna vilja vinna Monrow, Kate brown klänningen i stl L .

Kram

23 Charlotte:

skriven

MONROW-Taylor light purple topp i storlek L, skulle jag hemskt gärna vilja vinna! :)

24 Therése:

skriven

Kul! Då skulle jag vilja vinna Amanda Indigo Top i stl M. :-)

25 Johanna:

skriven

Hej! jag vill vara med. om jag vinner vill jag ha KOOLA ANNA - Mira linne i storlek M.



26 Frida:

skriven

Tjohej, jag vill gärna vara med i tävlingen och önskar mig KOOLA ANNA - "Tove Small black check jacka" i storlek M. Den var superfin och skulle passa perfekt i vinter! :) Kram Frida

27 Ann-Louise:

skriven

Hej! Det skulle ju vara underbart att vinna KOPPARTRANS K zip turtle sweat tröja till min pojkvän, så är julklappen fixad! Jag börjar redan få julklappsångest, eftersom han är så svår att hitta presenter till. Kläder går dock alltid hem, för vi har samma smak! :) Kram

28 Ann-Louise:

skriven

Storlek M var det, glömde skriva det..

29 sofia:

skriven

om jag skulle vinna skulle jag vilja ha: KOOLA ANNA (REA) - Palestinasjal rosa. skulle vara uppskattat eftersom jag behöver massa härliga sjalar och halsdukar att pigga upp mina kläder med i vinter!





30 Lindas krypin:

skriven

Jag skulle vilja vinna en

MONROW - Kate purple klänning



i storlek M

31 Emma-Ruth:

skriven

Mitt drömplagg är utan tvekan en:

KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka i strl XS. Har letat en sådan jacka hur länge som helst så jag håller tummarna :)



/Emma

32 marita:

skriven

åh,vill vinna den vackra törja/klänning sisters point atto black tröja.strl,s gud vad jag hoppas..

33 johan:

skriven

cool tröja. riorim sweat rio snake tröja.strl,m

34 bella.l:

skriven

mitt drömplagg är snyggt och praktiskt. sisters point atto black tröja. strl,s

35 janne:

skriven

kommer bli många killars favorit. riorim sweatrio snacke tröja i strl,m

36 Therese:

skriven

KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka i xs

37 lisa:

skriven

Skulle så gärna vilja vinna jackan från koola anna -Tove small check jacka i storlek medium. Håller tummarna.

38 sanna.:

skriven

SISTERS POINT - Atto black tröja.

storlek: xs



skulle inte vara helt fel :)

hoppas.

39 rebecka:

skriven

om jag vann skulle jag önska mig KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka i strl S.



Hoppas hoppas!



40 Caroline:

skriven

Jag skulle vilja vinna FORNARINA - Gloria jeans i storlek 27 =D

41 Daniela:

skriven

KOOLA ANNA - Palestinasjal rosa/vit :)

42 Pernilla:

skriven

Åh jag är med.

Jag skulle vilja vinna:

SISTERS POINT - Iren-1 jacka i stl XS.

43 Malla:

skriven

Mycket fina grejer hade dom. DÄr ska jag kika in flera gånger. =)



Jag skulle vilja vinna SISTERS POINT - Iren- jacka i strl S.



Håller tummarna. =)

44 Eliin:

skriven

jag skulel vilja ha KOOLA ANNA - Tove big grey check jackan i stl S

45 Eliin:

skriven

jag skulel vilja ha KOOLA ANNA - Tove big grey check jackan i stl S

46 Eliin:

skriven

KOOLA ANNA - Tove big grey check jackan i stl S

47 Sara.:

skriven

Ohh om jag vinner skulle jag vilja ha "KOOLA ANNA (REA) - Honey jeans" i strl 31/32.

Ord pris 995kr. Nu 595kr.



Tack för en skön blogg =)



48 Elinor:

skriven

Tycker att MONROW - Cassie grey topp är jätte snygg. Har tittat på den i butiken men den har inte fått föja med hem då jag sparar till en resa. I storlek S



49 Nicole:

skriven

Om jag vinner skulle jag vilja vinna ; KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka storlek S ! :)

50 Linda:

skriven

Oj vad svårt att välja en sak bland allt fint! Men om jag skulle vilja hade jag valt KOOLA ANNA

Tove Small black check jacka i storlek M. :)

51 Therese:

skriven

Om jag skulle vinna skulle jag villa ha Monrow Amanda indigo topp stl L! :-)

52 heidi:

skriven

den gråa ben sherman koftan skulle jag vilja ha, till min pojkvän : ) storlek L

53 lollo:

skriven

hej,skulle vilja ha detta plagg om jag vann: SISTERS POINT (REA) - Sanja tröja i M.

54 Alina:

skriven

Hej var du på blogg awards igår? :)

55 BeccyBrown:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna CALVIN KLEIN - Short boxer D1228E trunk i strl M. De ser ju så sköna ut och är så dålig på att unna mig underkläder...

56 Emmy:

skriven

Jag önskar mig MONROW - Meredith Brown klänning :]

57 Malin:

skriven

Jag skulle vilja vinna DR DENIM - Truvy stripe klänning i storlek L. Tror att den skulle passa mig och min gravida mage finfint.

58 Zun:

skriven

Om jag skulle vinna, önskar jag mig en DR DENIM - Truvy stripe klänning i strl S



Kram Zun

59 Martina:

skriven

Jag skulle vilja vinna SISTERS POINT - gaz check topp i storlek S.

Så fin!

60 Amanda:

skriven

Jag är gärna med och om jag vinner skulle jag vilja ha:

KOOLA ANNA- Tove big grey check jacka i storlek S.



Hoppas du får en bra helg:)





61 Emma:

skriven

Vilken rolig tävling! :) Jag skulle vilja ha "MONROW - Emily grå klänning" i storlek XL

62 Yvonne:

skriven

Jag skulle väldigt gärna vilja ha en KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka i storlek M. Den skulle bli ett perfekt avslut på min höstkappejakt som pågått under ett par år nu...

Hoppas hoppas :)

63 Åsa:

skriven

Om jag vann så skulle jag vilja ha:MONROW- Marie klänning, storlek M.

Jag tycker det är jätte bra att du har fredags tävlingar, det är roligt.

64 Jessica:

skriven

Vilken kanon tävling samt hemsida med jättefina kläder!

Om jag vinner så vill jag ha "KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka" i storlek Small. Jag är en sån som alltid tar det säkra före det osäkra genom att köpa svarta vinterjackor. Därför vore det kul med en annorlunda jacka, speciellt då det börjar bli kallt här uppe i norr :) Tack för en bra blogg !



MVH

Jessica

65 kristin:

skriven

åh, om jag hade turen att vinna skulle jag vilja ha en "KOOLA ANNA Tove Small black check jacka" i storlek S :) .

66 Helena:

skriven

Hej Hej,

Jag skulle verkligen vela vinna/ha monrows vita skjorta/blus dem har på rea och i strl s.

Den är sååå fin och jag äger inte en enda kortärmad skjorta.



/Helena

67 Hanna S:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha jackan "Tova Small Black Check" från Koola Anna. Så himla snygg!

68 Hanna S:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha jackan "Tova Small Black Check" från Koola Anna. Så himla snygg!



I storlek M förresten =)

69 anna:

skriven

hej! en "koola anna - Tove Small black check jacka", storlek m skulle jag vilja vinna!



70 Stina:

skriven

Monrow Marie klänning vill jag såååå gärna ha. Storlek m. Grymt! :-)

71 Anonym:

skriven

KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka

Jag vill ha!!:)

Skulle verkligen behöva en jacka för jag har absolut ingen, om man inte ska gå i sommarjacka hela hösten och vintern.. Nä tack, Hoppas att jag har tur denna gång. Jag bara älskar den!!



72 Anonym:

skriven

Obs glömde stl.

KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka

Stl M skulle sitta fint.

73 Emilie:

skriven

Sen mina enda jeans spruckit upp i sömmarna är jag i stort behov av nya jeans, dessa från Denimbirds Alex crispy indigo jeans i storlek 28/32 hade varit grymt snygga:)



74 shawnPierre:

skriven

me just love armani..and im gay:P

75 Lisa:

skriven

Jag blev helt kär i "HUMÖR - Martin blå t-shirt" (http://www.paprikastore.se/?artnr=093%2D008) och att det är en killtröja struntar jag i! så himla fin!

76 Jenny:

skriven

Jag vill vinna ett par Fornarina Fresh storlek 31. Håller tummarna!!

77 Frida:

skriven

Håller tummarna på att få vinna KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka i storlek S

78 Patrik:

skriven

Vill vinna BEN SHERMAN REA -20% - 124100 Tröja i storlek M.

79 Linda:

skriven

Hej!

Jag skulle görgärna vilja vinna den vita tunikan från Koola Anna, Marionette white tunika i storleken S. Hoppas, hoppas...

Kram, Linda

80 Tove:

skriven

Önskar att jag vinner FORNARINA - Gloria jeans i stlk 27. Vore underbart att få hoppa i dem när jag fött barn om någon månad. Skulle äntligen få känna mig snygg igen!

81 Sara Kihlberg:

skriven

DR DENIM

Mauser raw indigo jeans



strl 27/32

82 Linn:

skriven

Jag såg den direkt - som det var meningen! Tittade igenom resten av utbudet också men ingenting slog KOOLA ANNA - Miranda tröjan. Jag blir jätteglad om en sådan i storlek M får följa med mig på äventyr :)

83 kicki:

skriven

KOPPARTRANS

Bonne svart klänning

695 kr

Storlek M



ÅHH om man skulle kunna vinna.... drömmer ;-9

84 Johanna:

skriven

Åh vad lätt det var. Deanna klänningen var UNDERBART FIN!!! Storlek M hade suttit som en smäck. Trevlig helg!

85 Sandra A:

skriven

KOOLA ANNA - Saga klänning whit i storlek M skulle jag gärna bära i sommar :-) Så söt!



Ha en trevlig helg! // Sandra A

86 Viktoria:

skriven

Lätt val - MONROW Meredith Brown klänning stl M - älskar rutigt:)

87 Hildas smycken:

skriven

Om jag vinner så skulle jag vilja vinna Alex crispy indigo jeans från Denimbirds, I storleken 27/34. Behöver verkligen nya jeans nu till vintern då mina andra gått sönder! Och dom här verkar perfekta!

88 Sanna:

skriven

Jag skulle vilja vinna Fornarina, Cult jeans, i strl 28. Behöver verkligen nya Jeans :P

89 Maria:

skriven

Om jag skulle vinna, skulle jag gärna vilja vinna FORNARINA Cult jeans i storlek 30. ;)

90 Anna:

skriven

Jag skulle gärna bli en ägare av SISTERS POINT - Beam klänning i storlek small.

91 Anonym:

skriven

FORNARINA Cult jeans i storlek 30. Är min absoluta favorit. ;D

92 Tiara:

skriven

Jag skulle vilja ha ett par

FORNARINA - Cult jeans i

storlek 26 om det finns,

annars i storlek 27.



Trevlig Helg!

Kram

93 Sofia:

skriven

Hej, jag är gärna med och tävlar:D.

Skulle vilja vinna FORNARINA- Cult jeans, i storlek 27/28 :).



Hoppas jag vinner:D:D

94 Susanne:

skriven

Har jag turen att vinna så skulle jag bli jätteglad om jag fick SISTERS POINT - Lidda kofta stl L.

gotland@speedmail.se



95 Marie:

skriven

Hej!

Jag skulle väldigt gärna se att

KOOLA ANNA-

Saga klänning pink



flyttade in i min garderob.

strl small

96 Stina:

skriven

SISTERS POINT - Barni kjol i storlek Large var ju huuur snygg som helst. Den får det bli om jag vinner. :)

97 Sofie:

skriven

Jag skulle vilja ha en SISTERS POINT - Iren-1 jacka

i storlek S :) Den va jätte fin och man kan ha som höst jacka nu , är i behöv av en fin jacka att ha nu till hösten/vintern



http://www.paprikastore.se/showproductpictures.asp?artnr=089-029







xRescueMex@hotmail.com :) skulle gärna vilja vinna en sådan jacka!

98 Emma S:

skriven

Va roligt me sånna tävlingar!=)Jag skulle vilja ha

MONROW Toppen i färgen INDIGO och storleken M!

håller tummarna

99 Camilla:

skriven

Jag skulle vilja vinna KOPPARTRANS - Turle swaet tröja i strl. M, för att den ser grymt skön ut och är passar med sin enkla design min stil perfekt.

100 Petra:

skriven

"MONROW - Taylor light purple topp" (strl. M) skulle jag jättegärna vilja ha på mig Superfin!

101 Monica:

skriven

Jag skulle vilja vinna Koola Anna- Johanna light grey jeans, stl 30/34.

monicawiking@spray.se

102 Fattygirl:

skriven

Jag skulle vilja överraska min pojkvän med den fulroliga svarta hoodien HUMÖR - Theis i stl. L!

103 Sophie:

skriven

Om jag vann skulle jag vilja ha "MONROW - Taylor light green topp" i storlek small. Den var jättefin så jag skulle bli superglad om jag vann.

104 Helena:

skriven

Kär som jag blev i din fina tröjklänning så skulle jag jättegärna vilja ha Dr Denims Truvy Stripe klänning i storlek large!

105 Lisa:

skriven

Jag föll direkt för KOOLA ANNA - Johanna jeans i stlk 27/34. Precis vad jag har sökt efter, ett par slappare jeans som man kan ha istället för sportbyxor vid mer casual tillfällen.

106 Simon:

skriven

Jag vill vinna BEN SHERMANS (124038) blå långärmade skjorta i stlk L.

107 Tove:

skriven

Vilka bra priser dina tävlingar alltid har Therez! Jag hoppas vinna KOOLA ANNA - Johanna light grey jeans, stlk 28/34.

108 Aishah:

skriven

KOOLA ANNA Tove big grey check jacka i strl xs :)

109 Jessica:

skriven

Jag skulle vilja ha DR DENIM - Snap blue raw jeans stl 32/34



http://vagavinn.blogg.se/2008/october/vinn-plagg-fran-paprikastorese.html#comment

110 Emma:

skriven

KOOLA ANNA - Maronette black tunika, stl L

Trevlig helg!

111 camilla:

skriven

KOOLA ANNA- Miranda tröja stl L

112 Kicki M:

skriven

MONROW - Angelica black topp strl XL

Det vore helt fab!

113 gabriella:

skriven

skulle jätte gärna vilja vinna KOOLA ANNA

Tove Small black check jacka. Har tröttnat så på min jacka och den här skulle verkligen vara perfekt.



Jag är en storlek small

114 anna:

skriven

Kul tävling!



Jag skulle gärna vilja vinna en Koola Anna - Monika klänning i strl S.

115 jennifer:

skriven

en super tävling verkligen (:

om jag nu skulle vinna skulle jag vilja ha KOOLA ANNA - Maronette black tunika i strl. L så det blir lite som en klänning, kram

116 Kristin:

skriven

Hej, jag skulle vilja vinna kalsonger till min son, han är värd lite uppmuntran.



CALVIN KLEIN - 3-PACK U2662G-998 trunk STRL L



Tack för en underbar blogg / Kristin



117 Muskelknutten Mari:

skriven

Åh jag föll för KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka men jag tror inte att själva tyget kommer göra sig bra på mig :P så jag skulle jättegärna vilja vinna SISTERS POINT - Apple kofta S/M jag behöver något mysigt som kan värma mig i höst :)

118 Elin:

skriven

vad många fina Koola Anna plagg de hade.

jag har länge suktat efter ett par KOOLA ANNA Johanna light grey jeans, så de skulle jag mer än gärna vilja ha :)

119 Fanny:

skriven

Jag skulle vilja ha EMPORIO ARMANI-Microfiber boyshort black boxer



De svarta trosorna med vita ränder! Skit snygga! :D



Har ingen blogg men om jag ksulle ha tur och vinna kan du kontakta mig på min mejladress som jag skrev =)

120 Mahlin:

skriven

Jag skulle vilja vinna KOOLA ANNA - Manuela dark wash i stl M :)

121 Tom:

skriven

Jag skulle vilja ha BEN SHERMAN - 124109 Skjorta i stl S ifall jag vann

122 leopardia:

skriven

jag är ju på jakt efter en varm jacka, så

KHUJO - Clammy jacka

stl M



jajamensan, jag är med!

123 Caroline Elisabeth:

skriven

Hade jag fått välja vad jag vill så skulle jag vilja vinna...



- KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka i storlek S



Behöver en ny jacka, denna skulle sitta superfint!

Tack för en trevlig och kul tävling. Väntar med spänning! KRAM



124 Jenny:

skriven

Jag skulle vilja vinna jackan: KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka i strl S

125 Moa:

skriven

Önskar vinna FORNARINA - Cult jeans i stl 32 :)

126 alexandra:

skriven

KOOLA ANNA Maronette black tunika, strlk M :)

127 alexandra:

skriven

KOOLA ANNA Maronette black tunika, strlk M :)



jag tror jag glömde min emailadress i min förra kommentar :)

128 ♥ MAMMA JESSICA:

skriven

Jag skulle vilja vinna dessa; KOOLA ANNA

-

Johanna black jeans

då jag har alldeles för lite jeans i min garderob (ett par:P) i storlek 32/34

129 Evelina:

skriven

Om jag vinner skulle jag vilja ha; KOOLA ANNA

Tove Small black check jacka.

130 Anonym:

skriven

Jag skulle gärna vinna KOPPARTRANS - Vanda hood tröja i str.S Den verkar jätte mysig:))

131 Therez:

skriven

♥ Anonym

Eftersom du varken lämnat ett namn eller e-mailadress kan du inte vinna om du skulle bli dragen. :(

132 marie:

skriven

Om jag vinner vill jag gärna ha cassie white top från monrow stlk s.

133 JOSEFIN:

skriven

Massor av fina kläder, men jag skulle vilja vinna en tröja åt min pojkvän så att han får se hur mycket jag älskar han :) ekller det kansek kan bli en perfekt julklapp :)

Skulle vilja vinna



RIORIM-Hyrbit hood black tröja

i storlek Medium

HOPPAS HOPPAS jag vinner :)

134 Evelina a.:

skriven

jag vill vinna Tove Small black check jacka från Koola Anna i minsta storleken Small eller X Small om den finns. jag är från falköping och har tittat på denna fina jacka, vore jäte kul om man vann!

135 LillaBoo:

skriven

Skulle vilja ha SISTERS POINT - Skill purple tunika/klänning i S/M om jag vann!

136 Nettan:

skriven

Göör läckra kläder!! Om jag vinner skulle jag vilja ha

Monrow: Taylor Light Green Topp. I storleken XL, skulle nog passa mej fint.

Går ju i skolan och pluggar och ska snart ut på en tre månaders LIA så jag skulle vilja känna mig fin då. (även annars förstås).



Kram Nettan i Hälsingland.

137 Myh:

skriven

Åhhh va kul =D

om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha KOOLA ANNA's black baggyjeans! Skitsnygga!! I storlek 32/34!

138 Moa:

skriven

Jag skulle jättegärna vilja ivnna KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka, den är så snygg :D

139 Annas tävlingsblogg:

skriven

Jag vill vinna KOPPARTRANS - Drophead jacka

i stl L till min sambo.

140 Monika - Tävlingsblogg.:

skriven

Yey Hey!



Om jag vinner skulle jag vela få... KOOLA ANNA

Tove Small black check jacka! Tyckte att Paprikastore hade massor av fina kläder men föll extra mycket för jackan. Den finns bara i storlek S och det är just den storleken som passar mig ;)



Här är även min länk: http://monnes.blogg.se/2008/october/woohoo-valfritt-plagg.html#comment



Ha det fint!

141 Mariell S:

skriven

Åh jag vill jättegärna vinna KOOLA ANNA - Tove Small black check jacka.

Håller tummarna!

142 Lojs:

skriven

http://www.paprikastore.se/showproductpictures.asp?artnr=083-001



Den vill jag vinna! :)

143 Lojs igen...:

skriven

Nähä, den länken ville inte fungera...

KOOLA ANNA - Helena den vill jag vinna! :)

144 Jenny Sellsve:

skriven

KOOLA ANNA-Miranda tröja strl:XS

Jag är med och tävlar.:D

145 Cecilia:

skriven

Älskar FORNARINA - Cult jeans. Hur snygga som helst!

Storlek: 26



Hoppas, hoppas!

146 Kristin:

skriven

FORNARINA - Cult Jeans

Storlek 28! ^^



KristinSchyllner@hotmail.com

147 Linnéa:

skriven

Jag skulle vilja vinna KOPPARTRANS Turle swaet tröja i strl M :D

148 Malin S:

skriven

Monrows bruna Meredithklänning i storlek S. Vill vinna den för att ge till min vän som skulle passa superbra i den =) håller tummarna

149 Anja:

skriven

SISTERS POINT - Frien kjol

Den skulle jag vilja vinna :) i storlek M

150 Emma:

skriven

Jag skulle vilja vinna "SISTERS POINT - Laxo grey tröja " i storlek 38!

151 idah:

skriven

Jag skulle vilja vinna SISTERS POINT - Beam klänning XS :)

152 Anonym:

skriven

Vill du vara med om en tävling om en sprillans ny telfon genom att bara bli medlem? Besöker du sidor kan du samla ihop till presentkort på kicks eller makeupstore. Missa inte detta http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1397

153 Hanna:

skriven

hej jag skulle gärna vilja vinna:



märke: koola anna

modell: saga klänning White

strl: M



tack på förhand



/hanna h.j88@hotmail.com

154 sofia:

skriven

MONROW Taylor light green topp storlek S! Nu hoppas jag verkligen på vinsT!!!!

155 Sabina:

skriven

Jag skulle vilja vinna SISTERS POINT - Skill black tunika/klänning i storlek S :)

156 Eva-Marie Olofsson:

skriven

Hejsan! Om jag vann skulle jag vilja ha denna top: "SISTERS POINT-Gaz check topp" i storlek S/M



Håller tummarna!=)

157 sara:

skriven

hejhej, jag vill vara med och tävla!

om jag vinner vill jag ha DR DENIM - Deke tröja i storlek S. den skulle min pojkvän få i julklapp, han skulle bli så glad!

158 Malin Vu:

skriven

Shuheej! Jag är med och tävlar! Och jag skulle vilja vinna klänningen MONROW - Bridget red stripen i XS eller S. :)

159 Linda:

skriven

Jag är med och tävlar om denna underbara vinst.

Själv skulle jag vilja vinna: KOOLA ANNA-Miranda tröja i storlek: Medium.



Tack för en underbar tävling.

Skulle betyda mycket att ha tur att vinna denna tröja!

Ha en fin dag!

160 Sarah:

skriven

KOPPARTRANS - K zip turtle sweat tröja stl L skulle passa perfekt på mitt hjärta H.

Tack för en bra blogg!

161 Johanna:

skriven

DR DENIM - Truvy stripe klänning



storlek L skulle jag vilja vinna:)



email: greendove.duvan@gmail.com

162 Carola:

skriven

En KOOLA ANNA jacka- Tove big grey check jacka. Den är underbar. Storlek SMALL, skulle jag vilja vinna!!!

163 Ann:

skriven

Åh, jag vill vinna!!!! KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka är ju helt underbar! XS



164 Elin Thor:

skriven

Jag skulle vilja vinna den här tröjan: "KOOLA ANNA - Miranda tröja" Storlek M :) Håller tummarna! :)

165 iia:

skriven

Jag skulle vilja vinna

KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka



Strl S



:)

TACK! <3

166 Lisso:

skriven

Jag hoppas på KOOLA ANNA - Maronette white tunika

i storlek M :)

mail; lissoblogg@yahoo.se

167 Helena:

skriven

hejhej! Jag skulle vilja vinna KOOLA ANNA - Mimmi vit klänningen i storlek S. den är jätte fin :)

helena.amanda@telia.com

168 Mickan:

skriven

Jag skulle vilja ha KOOLA ANNA - Miranda tröja i strl M. Den var riktigt snygg och skulle verkligen passa mig. Gillar lite längre tröjor, särskilt på hösten då de täcker rumpan. :P

169 Madeleine:

skriven

jag skulle vilja vinna FORNARINA - Cult jeans i storlek 27 :) behöver verkligen ett par nya jeans så :)

170 Lisa:

skriven

Om jag vinner vill jag ha EMPORIO ARMANI

Microfiber boyshort white boxer i strl S

171 majo:

skriven

Jag skulle vilja ha KOOLA ANNA Monika klänning! :)

172 angelique:

skriven

" KOOLA ANNA (REA) - Rut klänning rosa" strl; M . men om inte den finns ( det fanns inte o välja m ) så väljer jag "KOOLA ANNA (REA)- Freja vit" strl L (:





173 Jennifer:

skriven

SISTERS POINT - Laxo purple tröja vill jag vinna i strl L :)

174 anna:

skriven

http://www.paprikastore.se/showproductpictures.asp?artnr=081-003



Dessa coola jeans från KOOLA ANNA i storlek 31/34. Megasnygga.

175 Jenny:

skriven

Jag skulle vilja vinne RESTERÖDS

Gunnar 4 scribble colour summer green åt min underbara pojkvän :)

176 Jenny:

skriven

Förlåt, glömde skriva storlek. Skulle vara storlek M :)

177 bitte:

skriven

åh kul tävling dom har ju så snygga saker.



Slulle vilja gå runt i



MONROW

-

Meredith Brown klännig

storlek medium

178 anna:

skriven

Hej! Jag är med och tävlar :)

Jag skulle önska en DR DENIM-Truvy stripe klänning om jag vann. Storlek Small :)

Kram!

179 giulia:

skriven

åhhh

DR DENIM - Snap blue raw jeans

storlek 30/34 får inte plats i mindre :'(



180 Linda:

skriven

Oops glömde visst att skriva in namnet tidigare:))Jag skulle gärna vinna KOPPARTRANS - Vanda hood tröja i str.S

Kram!!

181 Matilda Lantz:

skriven

Min underbara sambo bjuder mig till London på en weekend i början av November.

Han är bäst!

Vore så kul om jag kunde vinna " ED HARDY - Death and glory t-shirt" till honom som tack :)

182 rebecca:

skriven

skulle vilja vinna SISTERS POINT - Gaz pink top i storlek M/L :)

183 Stream:

skriven

MONROW - Marie klänning, strl L - om jag vinner =)

184 Maria:

skriven

SISTERS POINT - Gaz check topp M/L Skulle jag vilja vinna!

185 Maria igen:

skriven

Blev fel innan jag skrivit mailadressen...

186 Malin:

skriven

KOOLA ANNA - "Tove Small black check jacka" i storlek S

187 Amanda:

skriven

Jag skulle helst vinna DR DENIM - Truvy stripe klänning men då den verkar slut i både strl M och L garderar jag mig med KOPPARTRANS - Turle swaet tröja i strl M

188 Jennifer:

skriven

Hej!



Jag skulle vilja vinna SISTERS POINT - Lidda kofta i storlek M. Baskoftor kan man aldrig ha för många av :)

189 Viktoria:

skriven

Åh så härligt! Jag skulle jättegärna vilja vinna KOOLA ANNA-Tove Small black check jackan isåfall.

Kram kram

190 Elisabeth:

skriven

Jag skulle så gärna vilja vinna KOPPARTRANS - Bang guitar black t-shirt i storlek small till min son som är 13 år och en riktig gitarr-guru redan.



191 Jenny:

skriven

Jag skulle vilja vinne RESTERÖDS

Gunnar 4 scribble colour summer green åt min underbara pojkvän :) Storlek M vore nog bra!

192 Mirva:

skriven

Denna ED HARDY- Punk rock tröja (XL)

vill jag vinna till min pojkvän =)



193 Carolin:

skriven

Min kille önskar sig KOPPARTRANS - Drophead jacka i storlek Small. Han skulle bli överlycklig om jag vann den åt honom =)

194 erika:

skriven

jag skulle vilja vinna "BEN SHERMAN - 124100 Tröja" i storlek M , skulle ge den till min brorsa ... men skulle nog låna den lite själv med ;)

195 Anonym:

skriven

RESTERÖDS - Gunnila papercheck fog

Var en jättefin trosa som verkar mycket skön =D

E-post= lillemedicgirl@hotmail.com



196 Belinda:

skriven

RESTERÖDS - Gunnila papercheck fog

Var en jättefin trosa som verkar mycket skön ,storlek M....förlåt, glömde storleken på det första mailet =P

197 Lizelott:

skriven

Skulle jätte gärna vilja vinna en KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka (den rutiga) i storlek xs, om s inte finns. Skulle bli jätte glad om jag vann, Kramar.

198 Jessica:

skriven

Kul med ännu en tävling!

Om jag vann skulle jag vilja ha "KOOLA ANNA - Tove big grey check jacka" i storlek Small.

Håller tummarna :)

199 Medina:

skriven

Om jag vinner skulle jag vilja ha "MONROW - Taylor light purple topp" Small.

Tack! :)

200 Lolisosa:

skriven

Jag fullkomligt ÄLSKAR Truvy stripe klänning från Dr Denim. En sådan i storlek M skulle sitta som ett smäck på mig!

201 Jeanette:

skriven

Åh, tänk om jag skulle få vinna MONROW Kate Brown - Klänning i st L. Skulle verkligen behöva en liten ljusglimt just nu.

Kommentera här:

Annonsera här »