Powered by Jasper Roberts - Blog

Fredagstävling - Vinn klänning från melba.se


Då var det återigen fredag och det innebär en ny spännande tävling! Denna gången sponsrar melba.se men denna ljuvliga rosa klänning med lackskärp. Klänningen passar en XS-M.

För att vara med och tävla behöver du som vanligt bara lämna en kommentar eller två i detta inlägget. Vinnaren dras sedan slumpvist för att det ska bli så rättvist som möjligt. Glöm inte att lämna din e-mailadress så jag kan ta kontakt med dig om du vinner. Tävlingen avslutas på tisdag 7/10 kl: 23.59. Lycka till!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
1 isabel:

skriven

dom är så fina..

2 Nicki:

skriven

åh jag vill vara med :)

3 Minette:

skriven

Den vill jag vara med och tävla om!

4 Att ha det gott:

skriven

Min dotter (snart 15) Har tt tema i sin skola just nu

det heter vett och etikett

Som avslutning bjuder skolan på en fin middag med klädsel kostym/klänning

Denna hade passat henne jättebra

5 Therese:

skriven

hej hej! hur är det med dig idag? Ska du göra något kul i helgen?? Kram!

6 Annaida:

skriven

ååh perfekt för en student som mig för eventuella finsittningar!

7 Hanna:

skriven

Skulle bli en så fin färgklick i en annars ganska trist och grå garderob!

8 nadja:

skriven

såå fin =) jag är med och tävlar skulle vilja vinna strl:M mail:violett_winter@hotmail.com

9 jessicafs:

skriven

Gud va kul tävling jag är självklart med och tävlar =) jätte söt klänning!



Mail : jessicaforslundsterner@hotmail.com

Blogg : Jessicafs.blogg.se

10 Sofia:

skriven

Sweet! jag är med=)

11 Frida R:

skriven

Vilken tävling! Jag hoppas på tur!

12 amanda:

skriven

åh, vilken söt! jag är med!

13 sanna:

skriven

nja, inte min stil. Fast du har en bra blogg!

14 Tiara:

skriven

Söt söt söt säger jag bara.......



Denna klänning skulle jag mer än gärna

bära, så söt.



Ha en trevlig helg =D

Kram!

15 Rebecka:

skriven

Åh, så fin! Jag vill vinna!

16 Hanna:

skriven

ååhh snälla pigga upp min otroligt värdelösa tillvaro... inget jobb, inga pengar, ingen tv, inga kläder..... och framför allt inga inga vänner....

17 anna:

skriven

jag vill vara med!

18 Monika:

skriven

19 Tessie:

skriven

Ja tack



Kramar,

Tessie <3

20 Monika:

skriven

Åh, den skulle vara perfekt på min bröllopsresa i december...

21 Elin Lundgren:

skriven

Åh den skulle vara perfekt för mig att ha på min när min kära mormor fyller 80 år.

Tack för en bra blogg.

22 Mi:

skriven

Hoppas det blir min tur den här gången! :)

23 Nina:

skriven

Åh, vad snygg! Jag ska ha Sex & The City-fest snart, denna hade suttit fint då :-) Trevlig helg!

24 Ida:

skriven

Oj vilken snygg! jag är med och tävlar ;D

25 Sinne:

skriven

Lämnar också en kommentar då jag vill vara med och tävla :) Ha en trevlig helg!

26 Elin:

skriven

en rosa klänning är något jag faktiskt inte har, nåt att lysa upp en tråkig vinterdag med ;)

27 Camilla:

skriven

Åh självklart vill jag tävla :) sååå fin klänning!

28 Linda:

skriven

Oj så fin klänning hoppas på tur:))

29 Malin:

skriven

Alltid kul med tävlingar :)

30 Helle:

skriven

Jag vill gärna vinna!

31 Therese Ö:

skriven

Jag är med och tävlar!

32 Eva:

skriven

Men åhh såå fin den var!

33 Linda Nordh:

skriven

Jag är gärna med!

34 Tina.:

skriven

Jättesöt! Jag är gärna med :)

35 Anonym:

skriven

hade inte varit fel. :)

36 Viktoriae:

skriven

Åh, ge mig! Jag är med och tävlar =)

37 Ciis:

skriven

Ohh den där har jag kikat på förut, men inte riktigt haft råd att köpa den. Skulle bli hur glad som helst om jag vann den :-)

38 Karolina:

skriven

jag vill vara med!

39 Johanna:

skriven

Den var söt! Så jag är också med och tävlar :D

40 Tina:

skriven

Åh så söt, denna klänning vill jag vinna=)

41 sara:

skriven

Åh, vilken underbar klänning, den vill jag ha :)



Kram Sara

42 EmmaP:

skriven

Ljuvlig klänning, jag är gärna med i utlottningen

43 Angelica:

skriven

Jag är med och tävlar.

44 Ida:

skriven

Hejsan!

Läser ofta din blogg, den e kanon! Klänningen är så otroligt söt så kan inte låta bli att vara med i tävlingen! Skulle vilja ha den på mig när jag ska på födelsedagsfest om några veckor...

45 Ann-Louise:

skriven

åh, sicken söt en! Jag är med och vill vinna också så klart =)

46 Jenny:

skriven

Jag vill vinna såklart! :)

47 Mi:

skriven

Skriver väl en gång till då, klänningen är ju superfin! :)

48 Litenf:

skriven

Supersöt klänning! Den vill jag få känna mig fin i!

49 LillaBoo:

skriven

Åh! va fin! jag är med :D

50 LillaBoo:

skriven

Lämnar en till kommentar, den var ju så nice ;)

51 annish:

skriven

åh vilken härlig klänning! :D

52 Kia:

skriven

Jag vill vara med! :)

53 anna:

skriven

Vilken fin klänning :) Jag vill såklart vara med.

54 kickan:

skriven

Allt löset sig med forever21 igår tack vare din hjälp.. så tack än en gång och självklart vill jag vara med och tävla :)

55 Jenni:

skriven

å den fina klänningen skulle verkligen pigga upp mitt deppiga hösthumör! älskar rosa:D

56 Evelina:

skriven

Så fina att pigga upp höstvädret med :)

57 EMMAHSUSANNA:

skriven

jag är med :D

58 Martina:

skriven

Vilken kul tävling - hoppas på tur =)

59 Therése:

skriven

Klart jag vill vinna! :-D

60 Lisa:

skriven

Tänk om man kunde ha lite tur.. :)

61 sara:

skriven

åh vad kul! I´m in!!

62 emma:

skriven

har provat vinna fina klänningar hos dig förut, men försöker igen o hoppas på min tur!

63 Lina:

skriven

perket rosafärg:)

64 gabriella:

skriven

kläningen är jätte söt - självklart att jag är med

65 Nicole:

skriven

Vad fin den var :)

66 Gunilla Nordlinder:

skriven

Söt klänning. Skulle passa till min dotter.

67 Jenny:

skriven

Oj, snygg klänning! Ha en trevlig helg!

68 Johanna:

skriven

Jag är med i tävlingen ! :)

69 Nina B:

skriven

Va fin. Nina ninabus82@hotmail.com

70 Sofia:

skriven

Ja är jättegärna med:D

71 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

72 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

73 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

74 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

75 majo:

skriven

Jag är med! va fin den var :)

76 Emma E:

skriven

Vad fin :) jag är med och tävlar

77 jill:

skriven

jag vill va med och tävla, den va superfin :)

78 Johanna:

skriven

Hoppas hoppas!

79 sofia:

skriven

jag vill va me =)

80 Erika:

skriven

åh, jag vill vinna!

81 Emma-Ruth:

skriven

Jag kallas för rosa så den skulle passa mig mycket fint :)

82 Mia:

skriven

Härlig färg! Självklart är jag med :)

83 Katarina:

skriven

Denna har jag varit påväg att köpa men det blev inget av det. Roligt att man kan vinnan den nu. Jag är självklart med!

84 Terese:

skriven

En ny klänning är aldrig fel :)

85 Aishah:

skriven

fin :)

86 Emma Högberg:

skriven

gud vilka söta!

87 Emma Högberg:

skriven

vill nog ha den rosa...

88 Emma Högberg:

skriven

eller så är den blå finare...

89 Anonym:

skriven

90 olliii:

skriven

självklart vill man ha en :)

91 Annika:

skriven

Åhhh helt underbar klänning! Jag är gärna med och tävlar:)

92 Linn:

skriven

Jag vill gärna vinna den till min syster - hon skulle bli så glad :)

93 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

94 Hanne:

skriven

Den var superfin, jeg er med:)

95 Elina:

skriven

har ej några klänningar typ så denna hade varit nice :D tjosan!

96 kicki:

skriven

Åhh tänk om man någon gång skulle ha sån fantastisk tur att man kan vinna en sådan här cool tävling



HOPPAS ;-)



Kram och tack för en bra blogg

97 tessi:

skriven

jag vill gärna vara med och tävla!! =)

98 Susann Lyckborg:

skriven

Jag är med !

99 Alina:

skriven

åå va söt klänning!

100 Elsa:

skriven

Jag vill vara med och tävla

101 Johanna:

skriven

Jag vill vinna! Jätte söt klänning!

102 Linda:

skriven

Självklart så är jag med om denna rosa skönhet=)

103 nelli:

skriven

Hej Therez!



Gud vad fin! Femte november har vi varit gifta fem år, Han har bokat nåt till oss men vill inte berätta vad det är för nåt,spännande! Skulle jätte gärna vilja ha på mig den rosa!





104 tropicalia:

skriven

Självklart vill jsg vara med och tävla om denna underbara kläning.

105 Helena:

skriven

Skoj me tävling! =)

106 lollo:

skriven

jag är med :)

107 Jenny:

skriven

såå fin!

108 Jenny:

skriven

jag är helt klart med :)

109 Sofia:

skriven

Vilken superfin klänning!!

Klart att man är med:)

110 Dilan:

skriven

Jag ska på en stor studentfest där jag ska presentera allt för alla studenter, denna klänning passar utmärkt till en sådan tillfälle,tjusig

111 Elisabeth:

skriven

Nydelig!

112 Nina:

skriven

Åh, jag vill ha :-)

/Nina

113 Maria-Therese:

skriven

Jag vill vinna!!!

114 sara:

skriven

jag är med och tävlar :D

115 Caroline:

skriven

Jag vill vinna!:) Kram

116 Sophie:

skriven

passar på och lämna en kommentar här, man vet aldrig om man har turen på sin sida. Den skulle ju vara så roligt att vinna denna fina klänning eftersom jag nu letar efter en till ett bröllop. Ha det toppen bra.

117 Annas tävlingsblogg:

skriven

Jag är med, har även tipsat om tävlingen i min tävlingsblogg.

118 Susanne:

skriven

Jag är med och tävlar om klänningen,....kanske det är jag som har turen med mej denna gång!

119 anna:

skriven

Så söt! :-) Jag är med!

120 erika:

skriven

Jag är gärna med och tävlar :)

121 Therese:

skriven

Det är värt ett försök iaf, jag är med =)

122 Tova:

skriven

Är med! :)

123 Jenny Sellsve:

skriven

Jag är mer än gärna med och tävlar.:D Hoppas.:)

124 bexie:

skriven

Jag vill va me och tävla :)

125 Pyran:

skriven

UNDERBAR!!! I'M IN!!!

126 Anne:

skriven

jag är med :))

127 bitte:

skriven

jag är absolut med så snygg

128 JOSEFIN:

skriven

har spana in dendär en gång :)jag är självklart med och tävlar :)

129 Fanny:

skriven

guuuuud så fin! jag vill verkligen vara med och tävla=)

130 Johanna:

skriven

Jag är med :)

131 Maria:

skriven

Oh, den skulle jag vilja ha!!

132 Sejuti:

skriven

Jag vill vara med =). ha en trevlig helg.

133 Anja:

skriven

Lätt att jag är med! =)



hoppas hoppas hoppas

134 Patricia:

skriven

Jag vill gärna vara med :)

135 Carola L:

skriven

Jag vill gärna vinna!



Länk finns här:

http://mammamuh.blogg.se/tavla

136 ida:

skriven

Jag vill gärna vinna den fina klänningen!

137 Nina:

skriven

Vilken ljuvlig klänning, den skulle jag mer än gärna vinna :)

138 Fattygirl:

skriven

Vilken söt klänning, passar bra till min sittning i november!

139 Nina:

skriven

Åh vilken fin klänning! Är med och tävlar! :)

140 Andrea:

skriven

Den skulle passa perfekt på en fest jag ska till om några veckor!

141 Caroline Svarar:

skriven

Jag vill vara med att tävla =D superfin klänning =)

142 Sara:

skriven

Jag vill självklart vara med och tävlar!

143 Anna:

skriven

Vilken underbar färgklick i höstmörkret!

Vill ha!!!

144 Anonym:

skriven

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/september/vinn-en-goodiebag-varde-hela-10-000-.html#comment



Tävla om en goodiebag värde hela 10 000:-, Detta får du bara inte missa!! :)

145 TÄVLINGSDAGS:

skriven

klänningen är helt oootroligt, tänk om man någon gång skulle vinna ngt så fint!

146 Viktoria E:

skriven

Snälla fru Fortuna - låt lotten falla på mig :)

147 Helle:

skriven

Riktigt fin klänning =)

148 Susann:

skriven

Jag vill gärna vinna!

149 Jennifer:

skriven

Jag är med :D

150 Cecilia:

skriven

Vilken fin klänning!

Jag är självklart med i tävlingen :)

Puss

151 Caroline Elisabeth:

skriven

Perfekt tills min födelsedag! Vill ju vara fin, och det blir jag helt klart i denna klänningen. Finast i stan hehe. Även en fin liten födelsedagspresent, det sitter aldrig fel! :) Kram på dig!

152 marita:

skriven

den klänningen älskar jag,hoppas..

153 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

154 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

155 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

156 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

157 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

158 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

159 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

160 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

161 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

162 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

163 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

164 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

165 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

166 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

167 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

168 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

169 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

170 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

171 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

172 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

173 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

174 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

175 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

176 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

177 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

178 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

179 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

180 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

181 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

182 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

183 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

184 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

185 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

186 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

187 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

188 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

189 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

190 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

191 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

192 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

193 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

194 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

195 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

196 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

197 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

198 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

199 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

200 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

201 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

202 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

203 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

204 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

205 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

206 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

207 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

208 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

209 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

210 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

211 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

212 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

213 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

214 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

215 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

216 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

217 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

218 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

219 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

220 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

221 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

222 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

223 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

224 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

225 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

226 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

227 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

228 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

229 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

230 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

231 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

232 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

233 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

234 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

235 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

236 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

237 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

238 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

239 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

240 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

241 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

242 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

243 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

244 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

245 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

246 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

247 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

248 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

249 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

250 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

251 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

252 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

253 bella.l:

skriven

skulle bli överlycklig..

254 Lisso:

skriven

Jag vill vara med och tävla :)

255 Kristin:

skriven

Jag hoppas hoppas hoppas =)

256 Kristin:

skriven

Som sagt... Hoppas innerligt! =)

Okej, nu ska jag sluta spamma. I promise. Så jag inte gör som Malin här ovan haha... Eller får man göra så? För isåfall kör jag stenhårt! :D

257 Louise:

skriven

herregud, vilken vacker. ååh, den vill jag vara med och tävla om..

258 Helle:

skriven

Klänningen är verkligen jättefin!!

259 Amanda K:

skriven

Skulle gärna vilja vara med och tävla! Ska på tackfest om nån vecka och det hade den passat bra till :)

260 Erica:

skriven

Jag vill vara med !!!

261 Annaida:

skriven

Jag vill verkligen vinna den! =)

262 Michaela:

skriven

Vill ha! :D

263 Jennifer:

skriven

gud vilken snygg klänning, jag är med ! kram jennifer

264 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

265 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

266 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

267 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

268 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

269 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

270 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

271 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

272 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

273 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

274 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

275 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

276 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

277 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

278 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

279 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

280 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

281 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

282 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

283 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

284 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

285 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

286 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

287 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

288 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

289 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

290 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

291 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

292 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

293 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

294 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

295 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

296 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

297 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

298 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

299 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

300 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

301 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

302 Linda:

skriven

Vilken bra blogg du har, brukar vara inne och kika lite snabbt varje dag.Klänningen är verklign läcker och min garderob skulle verkligen behöva piigas upp med lite färg så därför vill jag mer än gärna vinna den.

303 Sofie Dahlberg:

skriven

VILL HA VILL HA VILL HA MASSOR! :D<3333 Dö snygg klänning!<333



Skulle va lyckligast på jorden om jag fick den<333

304 Sofie Dahlberg:

skriven

JAAAAAAAAAG VIIIIIIIIILL HAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! :D

SKIT SNYGG!!!!!!!!<3333333

305 Tova:

skriven

vill gärna vinna :)

306 Sofie Dahlberg:

skriven

JAG VILL JAG VILL JAG VILL! :D vill ha!<333

307 Sofie Dahlberg:

skriven

MMMMMMAAAAAASSSSOORR VILL HA!!!!!<333333333

308 Sofie Dahlberg:

skriven

ÄLSKAR VERKLIGEN DEN KLÄNNINGEN! jag vill ha!!!<3333

309 Sofie Dahlberg:

skriven

Skulle verkligen vara värdens lyckligaste människa!<33 den är GRYMT snygg!

310 Sofie Dahlberg:

skriven

HÄR ÄR MIN MSN! xRescueMex@hotmail.com! JAG VILL VERKLIGEN HA DEN :'O <333 den är sååååå fiiiN!<333

311 erika:

skriven

vill vinna

312 erika:

skriven

hoppas på att få vinna denna

313 Sofie Dahlberg:

skriven

ohhh vilken fin klänning skulle bli så hilmla lycklig om jag vann den!<3 Massa lycklig<3

314 erika:

skriven

skulle va grymt om man vann!

315 erika:

skriven

skulle sitta fint i min garderob

316 Inez:

skriven

guud vilken söt klänning ! Är helt klart med o tävlar om den

317 Inez:

skriven

älskar verkligen färgen på klänningen ! Skulle bli så glad om jag vann eftersom jag är ganska pank just nu och inte har rådmed sånna fina klänningar

318 Susanne:

skriven

319 Susanne:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!

320 Sofie Dahlberg:

skriven

Jag är lätt med och tävlar den är sååå sjukt snygg<3

321 Carola:

skriven

Urläcker!!! Jag vill vinna!!!

322 Jessica:

skriven

Jag är gärna med och tävlar. Vinner dessutom väldigt gärna! Hihi

323 Gunilla:

skriven

Vore kul att överraska min dotter med denna fina klänning.

324 Ida:

skriven

Vad kul med en tävling :), underbar klänning var det också!

325 Anna:

skriven

Vinner gärna en sådan klänning..

326 Sabina:

skriven

Den skulle passa SÅ bra när min kusin ska döpas! Jag hoppas verkligen jag vinner! :)

327 Sofie Dahlberg:

skriven

Jag skulle jätte gärna vilja vinna den! :)<3



Skulle bli sjukt glad!

328 Madeleine:

skriven

Jag vill vara med :D

329 ParisLisa:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla!! Klänningen är verkligen jättefin! :)



Ha en bra söndag!

330 Sofie Dahlberg:

skriven

Jag skulle verkligen verkligen vilja vinna den där! den är grymt snygg!<33 :)

331 Sofie Dahlberg:

skriven

Vill ha vill ha! Mega snygg! jag är i behöv av en fin klänning nu! <33

332 Eliin:

skriven

Åhh va söt :) en sån skulle inte sitta fel ^^

333 Sofie Dahlberg:

skriven

Jag skulle jätte jätte gärna vilja ha en sån där! <333 :)

334 Sofie Dahlberg:

skriven

Therez jag älskar din blogg och jag skulle typ vara värdens lyckligaste om jag vann den där!!!! <333



Go Therez <3



:)

335 Sofie Dahlberg:

skriven

Asså det är en så sjukt vacker klänning jag typ kan inte sluta kolla på den !<3



Blir helt desperat i den nu :O<333



Skulle bli glad om jag vann den :)<3

336 Sofie Dahlberg:

skriven

Vill vinna vill vinna vill vinna massor!<333 den är så himla snygg<3

337 Deci:

skriven

Ja tack gärna =)

338 Martina:

skriven

Åh, så otroligt söt, i'm in! :)

339 Therese:

skriven

Snygg, den vill jag ha.

340 S. Hahlin:

skriven

Hej!

vore kul att överaska min dotter med en sådan ljuvlig klänning. Storlek M.

341 Anja:

skriven

Jag är med :)

342 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

343 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

344 Monica Wiking:

skriven

Jag vill såklart också vara med och tävla :-)

monicawiking@spray.se

345 Majo:

skriven

jag är med :)

346 Majo:

skriven

lämnar en kommentar till då ;)

347 Josefine E:

skriven

Jag vill gärna vinna :)



Ha en bra kväll! /Josefine

348 maria:

skriven

Älskar dina tävlingar. Har dock aldrig vunnit någon, men nu hoppas jag verkligen! Rosa is the shit!

349 jennifer:

skriven

jag är med, absolut!

350 Moolan <3:

skriven

Ojj vilken söt klänning! :D Jag är med.

351 Moolan <3:

skriven

Håller tummarna nu då ! :D iihh

352 Linda:

skriven

Passar mer än utmärkt till min brors bröllop! Finfin!



Mvh Linda

353 Linda:

skriven

Två kommentarer :-)

Jag är med och tävlar!

354 Helena:

skriven

Ja är me och tävlar =)

355 Helene:

skriven

Åh, jag vill vinna! :)

356 Helene:

skriven

Försöker en andra gång också då ;)Hoppas, hoppas!

357 jelica:

skriven

Jag är med! :)

358 marita:

skriven

skulle nog bli chokad om jag vann,den är så vacker..

359 petra korsén:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla! :)



Mailadress: peetrak@hotmail.com

360 Patricia:

skriven

Så fin, hoppas jag vinner :)

361 Andrea:

skriven

Klart jag är med och tävlar!=)

362 Tove:

skriven

Jag har lätt för att känna mig för uppklädd i klänning men om ett par veckor ska jag på coctailparty och då skulle denna klänning vara helt perfekt att ha på mig.

363 Tove:

skriven

Vill så gärna vinna så provar igen. Håller tummarna hårt, hårt...

364 Daniela:

skriven

Kanonfin! Hoppas på tur :)!

365 Annaida:

skriven

I Really waaant it! =)

366 Ida:

skriven

Jag är med och tävlar :)

367 Johanna:

skriven

Jag vill vara med! :)

368 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

369 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

370 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

371 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

372 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

373 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

374 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

375 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

376 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

377 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

378 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

379 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

380 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

381 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

382 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

383 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

384 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

385 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

386 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

387 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

388 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

389 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

390 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

391 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

392 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

393 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

394 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

395 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

396 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

397 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

398 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

399 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

400 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

401 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

402 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

403 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

404 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

405 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

406 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

407 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

408 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

409 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

410 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

411 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

412 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

413 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

414 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

415 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

416 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

417 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

418 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

419 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

420 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

421 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

422 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

423 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

424 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

425 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

426 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

427 Johanna:

skriven

Åh vilken fin!

Kram!

428 Amanda:

skriven

Åh, den klänningen är så fin! Jag är med och tävlar & håller tummarna :)

429 Camilla:

skriven

Åh låt mig vinna =)It's lovely.

430 Simon:

skriven

Jag och min flickvän ska snart på bröllop. Hon vet inte vad hon ska ha på sig. Vore skitkul att överraska henne med rosa klänningen!

431 LillaBoo:

skriven

Hoppas hoppas! den e så nice! ;)

432 LillaBoo:

skriven

Lämnar en sista kommentar å håller tummarna

433 Amanda:

skriven

Jag är gärna med:)

434 tess:

skriven

Jag är gärna med och tävlar.

435 Ida:

skriven

Åh jag vill sååå gärna ha den! Underbar!

436 Martina:

skriven

Jag vill vara med :)

437 BeccyBrown:

skriven

Chockrosa!!! Weiii.. I´m in to it babe :)

438 Therese Ö:

skriven

Jag är med och tävlar!!

439 Sofie Dahlberg:

skriven

Hej therez jag vill jätte gärna va med och tävla!

skulle vara kul att vinna en sådan fin klänning!:)

440 Veronica:

skriven

Jag vill vinna den till min lillasyster! :)

441 Jackie:

skriven

Jag vill vara med! :D

442 Madeleine:

skriven

ååh jag vill gärna vara med och tävla :)

443 Josse:

skriven

åh många som tävlar men jag är mer än gärna med oh tävlar. Någon gång ska man ha turen med sig hoppas jag!

Stor kram!

444 Stephanie:

skriven

Jag vinner gärna! =)

445 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

446 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

447 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

448 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

449 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

450 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

451 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

452 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

453 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

454 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

455 Amanda:

skriven

Gud va fin! Klart man vill vinna!

456 Dead Town Girl:

skriven

Gillar färgen och modellen på klänningen! Hällorna och speciellt det svarta lackskärpet gör att den sticker ut i mängden. Finfin!

457 Isabelle:

skriven

kul med tävling :)

458 Malin:

skriven

Jag är väldigt gärna med och tävlar!

Skulle bli otroligt glad över att få vinna en sån fin klänning!

Kram!

459 johanna:

skriven

Jag vill också vara med!

460 Emilie:

skriven

Jag är självklart med och tävlar! :)

Kommentera här:

Annonsera här »