Powered by Jasper Roberts - Blog

Tävling - Vinn shopaholic tuggummin


Jag missade helt fredagstävlingen förra veckan så därför kommer en liten kort tävling nu istället! Denna gången lottar jag ut två söta plåtaskar med texten Shopaholic som innehåller goda minttuggummin och dessutom en liten spegel så man kan piffa till sig när man är på stan och shoppar. Perfekt att ha i fickan!

Som vanligt vill jag att alla ska kunna delta i mina tävlingar så därför behöver ni bara lämna en kommentar eller två i detta inlägget så är ni med! Glöm inte att lämna er mailadress så jag kan ta kontakt med er om ni vinner. Tävlingen avslutas i morgon onsdag kl: 23:59 och de två vinnarna dras slumpvist och publiceras morgonen därpå! Lycka till!

(Du får självklart låna bilden och tipsa om tävlingen om du har en egen blogg.)

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
1 Jennie:

skriven

söt ask :)

2 Kristin:

skriven

Jag är med, behöver lite uppmuntran, sitter här och är sjuk :( Kramar

3 Erika:

skriven

Gud vad söta!

4 Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia:

skriven

Hade passat mig. :)

5 Angel:

skriven

jag är med.

6 Sandy:

skriven

Åh så fint! Hade piggat upp höstförkylningen!

7 Tove:

skriven

Skulle vara kul att ge till min syster som är en sann bohem och raka motsatsen till shopaholic;)

8 E l i s h:

skriven

Sicken söt liten sak, jag är med! :)

9 Terese:

skriven

såklart att man är med :)

10 Tina:

skriven

jag är själv klart med=)

11 Maria - Fashion, Fame and Everything in Between:

skriven

Jag vill vara med :D

12 Emma:

skriven

13 Emma:

skriven

oh, jag är med =DD

14 Eliin:

skriven

Hoppas jag vinner (A)

15 Stina:

skriven

Jag är gärna med och tävlar ! :-)

16 Tessi:

skriven

jag är med! =)

17 Malin:

skriven

Vill självklart vara med o tävla! =)

18 Cilla:

skriven

Hej! Måste fråga en sak, hur ofta tränar du? Fin blogg förrsten!

19 johanna:

skriven

Är med och tävlar :)

20 Josefin:

skriven

Jag är gärna med och tävlar :)

21 erika:

skriven

22 erika:

skriven

oj... råkade visst glömma att skriva nått..

hoppas på vinst iallafall ;)

23 Sofi H:

skriven

ooh! Dom askarna är helt underbara, Jag är självklart med!



Hoppas allt är fint,

stor kram!

24 Jenny:

skriven

Å jag är oxå med! Vad fina de var!

25 Tessan:

skriven

jag är gärna med ! :)

26 Carolina:

skriven

Åhh älskar rosa, jag är med :)

27 alexandra:

skriven

gud så söta =) jag är med och tävlar =)

28 alexandra w.:

skriven

jag är med

29 Hanne:

skriven

Så søte, jeg er med:)

30 Daniela:

skriven

Vad praktiskt! Jag vill ha :)

31 Jennifer:

skriven

Jag vill vara med! :) Söt ask!

32 Sandra:

skriven

Hej!

Jag vill göra dagens goda gärning och tipsa om en rosettbeklädd kjol (ej rosa). Titta in på http://www.hittaplagget.se/fashion/blog.asp

33 Fröken H:

skriven

Jag vill gärna vinna den söta tuggummiasken!

34 Erika:

skriven

Jag är med :)

35 MariaH:

skriven

Jag vill gärna vara med, behöver lite uppmuntran i det mörka norrbottniska hösten...

36 Angelica:

skriven

Jag är med:)

37 Jozephine:

skriven

Denna tävling måste jag ju bra vara med i!



Kram Jozephine

"The Shopaholic Girl"

38 Alexandra:

skriven

Jag är med!

39 Bantarbritta:

skriven

Jag är gärna med! :)

40 Jeanette wallin:

skriven

jag är på!

41 Victoria:

skriven

Vill gärna vara med och tävla!

42 bella:

skriven

im in!

43 Jessika:

skriven

Jätte söt ask!! Om jag inte vinner så undrar jag var man köper sådana askar!?? skulle bli glad för ett svar! Ha en bra dag kramisar från mig! :)

44 amanda:

skriven

vilken söt ask! vart kan man köpa såna? :)

45 Michelle:

skriven

Så himla söta askar =) Jag är gärna me =)



http://michellex.blogg.se/2008/november/vinn-shopaholic-tuggummin.html

46 anna:

skriven

Skulle verkligen pigga upp när man bor i norrlands inland och inte har möjlighet att shoppa som man i bland behöver, när man känner sig lite nedåt:(

47 jenni:

skriven

denna lilla sak känns som gjord för mig! jag måste alltid ha tuggummi, något av ett beroende..spegel är också nått man alltid saknar när man är ute nånstanns. vill ha !:D

48 Yvonne:

skriven

gott :)

49 Yvonne:

skriven

mums :)

50 Carro:

skriven

Åh va söta! Skulle passa perfekt i min väska!

51 Jenny:

skriven

Vad söt!

52 Evelina:

skriven

Åh, en sån vill jag ha :)

53 Queen Sara:

skriven

En liten kommentar ;)

54 Malin:

skriven

Jag vill vinna!

55 Linda:

skriven

Självklart är man med=)

56 e m m a:

skriven

- Jag är med och tävlar, såklart!

57 charlotta:

skriven

Jag vill jättegärna vara med om chansen att vinna den fina asken.I love pink...tipsat om din tävlingen på min blogg=)

58 Jenny:

skriven

jag vill gärna vara med och tävla!!

59 Linda:

skriven

Oj så söta:))

60 Martina:

skriven

Åh, vad söta!

Jag är gärna med! :)

61 jenny:

skriven

sweet :_)

62 Nina:

skriven

Snacka om att det hade passat mig ;-) Trevlig kväll!

63 S O L I N A:

skriven

Kul med tävling, är självklart med! :)

64 Sanna:

skriven

Självklart är jag med :)

65 Sanna:

skriven

Självklart är jag med :)

66 Sara:

skriven

Jag ska absolut länka till tävlingen, jag tror dock inte att det är så många som känner till min blogg så det är nog mest bara du som kommer att se, men fint blir det ju i min blogg då ;) hihi. kramar till dig vännen

67 Mariette:

skriven

68 Mariette:

skriven

I'm in! :)

69 Susanne:

skriven

Det hade smakat bra! Hoppas nu jag har lite tur!

70 Malin:

skriven

Jag är med och tävlar :)

71 Åsa P:

skriven

Jag vill vara med i tävlingen!! :D

72 amsibamsi:

skriven

Kan inte ja få vinna då??? SNÄLLA! Jag vinner aldrig någonting...snyft...

73 Emma:

skriven

Vilka fina:)

74 tessan:

skriven

jag är med och tävlar!!!

75 Fredrik *Frisören:

skriven

Missa inte den coola tävlingen jag har på min blogg... Tror den kan passa dig!

76 sandra:

skriven

Ja vill vara med o tävla =)

77 SveaJ:

skriven

Åh! självklart måste jag delta! :D

78 Lisa:

skriven

Bättre sent än aldrig, men jag är med! :)

79 Myh:

skriven

jag är me =D

80 Alisa:

skriven

så söt! jag vill vara med =D

81 Fattygirl:

skriven

Gulliga!

82 Emma S:

skriven

I´m in!

83 Katja:

skriven

Jag är meee =)

84 Lia:

skriven

Söta tuggummin :) jag vill vara med och tävla!

85 Ann.j:

skriven

Im in!

86 Ann.j:

skriven

Im in!

87 sofia:

skriven

jag e me =)

88 Kia:

skriven

Jag är med!

89 Julia:

skriven

de går ju att köpa på lagerhouse! Så underbart söta!

90 Mimmi:

skriven

Jag är med!

sammlar på plåtaskar!

91 sara:

skriven

Hej.. Hur e de?

92 Therese:

skriven

Hoppas att jag vinner :D

93 Amanda:

skriven

Vad söt :) E med!

94 Johanna:

skriven

Jag är med

95 Johanna:

skriven

Jag är med

96 Elina:

skriven

HEJ! sötaste du :D jag har inte haft nån tur men testar och ser hur de går denna gång ;P

97 Caroline:

skriven

Himla fin grej det där! Jag är absolut med! :D

98 Sophie:

skriven

Åh, skulle passa mig perfekt, en shopaholic som jag är! :)

99 Martina:

skriven

Jag skulle gärna vilja vinna

100 n' en skön lirare:

skriven

Jag vill gärna vara med! :D

101 Madeleine:

skriven

love it! hur söt som helst! maddeafsthlm@hotmail.com

102 izabell:

skriven

jag är gärna med :)

103 Sylvia:

skriven

Jag vill med ha en söt ask!

104 sara:

skriven

Dem där vi jag ha! Jag är definitivt med :)

105 e:

skriven

perfekt för en shopping galen människa som ständigt vill ha en spegel att se sig själv i OCH ha tuggummi nära till hands efter att ha ätit maaat...perfekt för mig!

106 Anjélica:

skriven

testa

107 JOSEFINE:

skriven

passar perfekt nu ju, har letat som en tok efter såna där! hoppas att man vinner, är ju självklart med!

108 Liza:

skriven

Vilken söt liten burk! Jag är hemskt gärna med!

Ha det bra!

Liza297@hotmail.com

109 Stina:

skriven

Åh! Jag tappade bort min fickspegel för två veckor sedan, har inte hunnit köpa någon än - behöver jag ens göra det nu månntro? :)

110 Tova:

skriven

Vill gärna vinna :)

111 Therese Ö:

skriven

jag är med och tävlar!

112 Andrea:

skriven

Jag vill vara med och tävla!!!

113 annish:

skriven

Är självklart med och tävlar :)

114 amanda:

skriven

så söta. =) jag är gärna med!

115 Anna Phe:

skriven

Så söt, klart man deltar :) Vore ju kul med en liten vinst så här nära enns födelsedag :)

116 Cecilia:

skriven

Tycker din blogg är riktigt inspirerande! Skulle bli överlycklig om denna söta ask kom ner i min brevlåda.

117 Josefina:

skriven

Vilken sööt! Den skulle man ha i handväskan =)

118 Emma-Ruth:

skriven

:)

119 Eva Jönsson:

skriven

ROSA !! Det var den sötaste ask jag sett på länge. Jag är med.

evapaulsson@hotmail.com

120 helena:

skriven

jag är med :)

121 Andrea:

skriven

Klart jag är med, jättesöta ju!=)

122 Johanna:

skriven

Jag är med!

123 Att ha det gott:

skriven

Jag vill gärna vara med

124 Mari:

skriven

Jag är med :)

125 Mari:

skriven

Jag är med :)

126 E l i s h:

skriven

Jag är med :)

127 Cassandra:

skriven

Jag är med och tävlar! Håller tummarna att jag vinner :)

128 Stephanie:

skriven

Inget man säger nej till, så ja tack!

129 amanda:

skriven

den här gången då?

130 BeccyBrown:

skriven

Tuggummi är ett måste på shoppingrundan!! Jag är med!

131 Natalie:

skriven

Så gulligt! Jag är med!

132 Natalie:

skriven

Så gulligt! Jag är med :)

133 Z:

skriven

Ursöta små askar!

134 Tova:

skriven

Jag vill vara med! ;-)

135 isabel:

skriven

åh mumsigt

136 Sara:

skriven

Lämnar en till hälsning här så kanske jag har en chans att vinna den här gången :D

137 Nicole:

skriven

Klart man är med ! :)

138 annish:

skriven

jag är gärna med och tävlar

139 Maja:

skriven

Jag vill vara med och tävla!!!

Kommentera här:

Annonsera här »