Powered by Jasper Roberts - Blog

Fredag 20 juni


- Shortsdress, Topshop.com
- Strumpbyxor, Twilfit Cocktail sun
- Skinnpumps, Din Sko
- Kofta i kashmir och bomull, Twlfit
- Namnhalsband i silver, Supastar
- Bälte, Vero Moda
1 anna:

skriven

Vad fin den är på dig :) Ha en trevlig midsommar!

2 Mariama:

skriven

snyggt!

3 Tilisha:

skriven

Så fantastisk fin shortdress!!! UNDERBAR!

4 Sara - Dagens Positiva:

skriven

Fint!

5 Johanna:

skriven

Jätte fin oitfitt. Dressen passar dig prefekt.



6 Becky:

skriven

Snygg outfit!

7 Caroline:

skriven

Snygg midsommar outfit :)

8 Kit:

skriven

Vilka fina ben du har! Själv skulle jag se ut som en korv om jag satte på mig en sån där.

9 Fredricas Modeblogg:

skriven

Fint :) Glad midsommar!

10 Vendela:

skriven

herregud så fint!

11 Anette:

skriven

Looking good!

12 Anna:

skriven

Snygg shortdress, du passar perfekt i den.

13 tuzz:

skriven

Åh så fint!

14 Marte:

skriven

Så pent!

15 M a l i n - L i v i n g r o o m:

skriven

riktigt fin dress! hur är den i stl? haft de bra i midsommar?

16 jossefiin:

skriven

hej :)



fick lite dåligt samvete jag inte frågade innan.. kom på det nu att jag borde frågat innan!



är det okej att jag använt din bild på topshop kjolen i min tradera annons? :) Tyckte den bilden var jättebra :) hoppas det är okej.. kan ju lägga till att bilden är från din blogg och din bloggadress där om du vill det? :)http://www.tradera.com/Blommigavolangkjolenfrantopshopst34-auktion-67196234

Hoppas det är okej vilket som.. annars kan jag byta bild om du inte vill jag ska använda den i överhuvudtaget :)



Hur som helst hoppas du har haft en skön midsommar + helg! Sen klär playsuiten dig otroligt snyggt ;)



Kram! /Josefin

17 sanny:

skriven

så fint :)

18 Jessica:

skriven

snygg outfit =)

19 Sandra:

skriven

Nej usch blä någon gräns får det vara! Kan inte bestämma mig om de där dräkterna ser ut som hämtad ur en tantgarderob eller en jättebabys...Du är söt men inte outfiten!! Allt trendigt är inte köpvärt eller snyggt...

20 Malin:

skriven

Fin outfit :)

21 Therez:

skriven

♥ Alla

Tack söta ni! :)

22 Nicki:

skriven

åh snygga shortsdressen!

Kommentera här:

Annonsera här »