Powered by Jasper Roberts - Blog

Missa inte! - Vinn Luminelle vinterkollektion


Ni har väl inte missat min senaste tävling?

Om du gjort det så tycker jag självklart du skall delta, och om du redan gjort det kan du alltid göra det igen för att öka dina vinstchanser. Det ni tävlar om är ett helt kit med underbart smink från Yves Rocher och deras Luminelle Axe Tendance vinterkollektion. Perfekt till nyårsfesten då man vill ha lite extra glitter och glamour! Kitet innehåller följande produkter:

Duo Kajal
2st Gloss & charm läppglans
Rouge med pudervippa
Lösögonfransar
Glittergel till ansikte och kropp
Strasseyeliner/ 3 uppsättningar


Som vanligt vill jag att alla ska kunna delta i mina tävlingar så därför behöver ni endast lämna en kommentar eller två (för att öka vinstchansen) i detta inlägget! Glöm inte att lämna din e-mailadress också så jag kan kontakta dig om du vinner. Tävlingen avslutas onsdag den 10/12 kl: 23:59. Vinnaren dras slumpvist för att det ska bli så rättvist som möjligt och publiceras senare dagen därpå. Lycka till!

(Du får självklart låna bilden och tipsa om tävlingen om du har en egen blogg.)

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
1 Louise:

skriven

Åh, smink är något jag kanske inte behöver men inte kan få nog av. Är väldigt sugen på rougen...

2 alexandra:

skriven

jag är med och tävlar =)

3 erika:

skriven

vill vinna

4 Elin:

skriven

jag är gärna med och tävlar om fina saker!

5 Josefine:

skriven

Hej!

Älskar smink och kan inte få nog av det, självklart vill jag vara med och tävla! Underbar tävling! Kram

6 Liza:

skriven

Kul med tävling! Skulle verkligen pigga upp med lite nytt i sminkväskan så här års!

Ha det bra!

7 Jenny:

skriven

Härliga färger som skulle lysa upp vintermörkret lite ;) Jag är gärna med!

8 Katarina:

skriven

Hej!



Nej, det funkade inte idag heller. Men jag fick ett tips om att mitt simkort kan vara för gamalt för telefonen. Så om jag fixar ett nytt kanske den kommer igång.. ska väl försöka ordna det i veckan som kommer.



Kram

9 Jeanette:

skriven

Självklart är jag med, älskar dina tävlingar! Kram!

10 Fia:

skriven

jag är med och tävlar .

11 Jenny:

skriven

En liten julklapp till mig skulle ju uppskattas :)

Tack för en bra blogg : )

12 Carro:

skriven

Oh jag skulle verkligen vilja vinna!

13 maria:

skriven

Anmäler mig till denna jultävling och hoppas på "sparlkling" läppar till jul ;)

14 Hanne:

skriven

Jeg er med:)

15 Jennie:

skriven

söta saker :) I´m in :P

16 sandra:

skriven

Jag vill vara med och tävla.

17 Queen Sara:

skriven

Herregud! Detta vore drömmen för en som inte får några julklappar i år!... :D

18 Isabelle:

skriven

jag vill vara med och tävla :)

19 Victoria:

skriven

Vill gärna ha chans att vinna!

20 Anna Iwermo:

skriven

Jag är med igen!!!

21 Martina:

skriven

Jag vill också va me å tävla!

22 Petra:

skriven

jag vill gärna vinna

23 J.eynie:

skriven

♥ Vinterfina produkter till vinterfin tid! ♥



/ Jenny - jeynie _ @ hotmail . com

24 maria:

skriven

gör ett försök till :D

25 ANNAMELLITA:

skriven

Kan ju tävla igen för att öka min chans :)



26 Sandy:

skriven

Jag är med och tävlar!!

27 Micaela:

skriven

Rolig vinst, hel rätt för en trist vinter med lite glittrande smink.

28 Maria:

skriven

Vill jättegärna vinna det här underbara priset!

29 Malin:

skriven

30 Malin:

skriven

Ja vill vinna :)

31 Kristina:

skriven

Detta är en perfekt julklapp till mig :)

32 joleen:

skriven

Ooh vad fint:) Tackar jag inte nej till;)

33 joleen:

skriven

Jag tar gärna en lite tidig julklapp;)

34 Malin:

skriven

Vill gärna vinna :)

35 Sandra:

skriven

Både syrran och mamma drar på långsemester med sina respektive över jul och kvar blir jag och mormor. Därför skulle en julklapp till mig sitta fint, tror nämligen inte att jag får så många. ; (

36 Jennie:

skriven

Testar ännu en gång - kanske man får en tidig julkapp? Vore super roligt! Riktigt härlig blogg föresten!

37 nadja:

skriven

jag är med och tävlar fint smink håller tummarna

38 Anna:

skriven

Ja, ja, ja!!!!

Så läckert, känns som en nyårsmakeup

39 Jessica:

skriven

Vilket läckert pris.

Jag är så klart också med :)

40 Saga:

skriven

Jag är med i tävlingen! :)

41 marita:

skriven

vill gärna vara med.

42 Saga:

skriven

Jag är med i tävlingen! :)

43 mims:

skriven

jag är med!

44 Tina:

skriven

jag vill oxå vinna

45 Kajsa:

skriven

Som den sminkgalne, vill jag jättegärna vara med och tävla!



Tjingeling!

46 Annika:

skriven

Jag är gärna med=) kan behöva något som piggar upp mig såhär i tentatider!

47 Amanda:

skriven

Åh, jag är så gärna med! :)

48 Amanda:

skriven

Jag skulle verkligen vilja ha lite nytt smink med glitter och sånt där härligt, så jag är med och tä

vlar! :)

49 liisa:

skriven

Åh va roligt med en smink tävling. Jag är med och tävlar '=)

50 Nena:

skriven

Jag vill vara med och tävla - och vill gärna vinna! :-)

51 Benita:

skriven

Jag är jättegärna med =)

52 Hanna:

skriven

Jag är med!

53 Josefin:

skriven

Jag vill vara med! =D



e-mail: jooosefiinnn@hotmail.com

54 Mahlin:

skriven

Jag vill gärna vara med :)

55 Martina:

skriven

Det är aldrig fel med mer smink :)

56 Ronja:

skriven

Jag är såklart med :)

Här har du länken:

http://rontso.devote.se/blogs/900657/luminelle-vinterkollektion-.htm#WriteComment

57 Ronja:

skriven

Jag är såklart med :)

Här har du länken:

http://rontso.devote.se/blogs/900657/luminelle-vinterkollektion-.htm#WriteComment

58 Maria:

skriven

Jag vill helt klart vara med!

59 Anna:

skriven

Härligt! Jag är med :-)

60 Linn:

skriven

Jag vill tävla :D gillar din blogg!

61 E l i s h:

skriven

Oh, jag är gärna med! :)

62 FoxensRos/Annika:

skriven

Självklart skulle jag vilja vinna detta kitt.

Tänk om jag hade haft det Nu - då skulle ingen se mina svarta påsar under ögonen eller hur blek jag är.Influensa är dum.

Snälla låt mig få bli mig själv igen:)

63 joleen:

skriven

Det skulle sitta fint på nyårsafon:)

64 Malin:

skriven

Inte hundra på om jag är med i tävlingen men efter denna kommentar så är jag bergis med :)

65 MissKitten:

skriven

Jag är med! Fyller snart år så det skulle bli en bra present till mig själv:)

66 Robin ^^:

skriven

jag vill vara med fer sure :O :D shit med bra grejer :D

kramar!

67 Therese Ö:

skriven

Jag är med och tävlar!

68 Jenny:

skriven

Jag testar igen :P

69 Carro:

skriven

Ja det hade ju suttit fint med lite nytt nu till jul och nyår! Kram!

70 Yvonne:

skriven

mm nice!

71 Jenny:

skriven

Jag är gärna med.

72 annish:

skriven

jag är med och tävlar!!

73 Anonitota:

skriven

Jag vill såklart vara med och tävla!

74 isabella:

skriven

lätt att jag vill vinna!

75 Susanne:

skriven

Tänk om man kunde ha lite tur och få en sådan här kul julklapp.

76 getpalmd:

skriven

Jag är gärna med :-)

77 Susanne:

skriven

Jag tävlar!

78 Fattygirl:

skriven

Mna kan aldrig få för mycket smink!

79 Stina H:

skriven

Hej!

Jag vill gärna vara med och tävla! Tack för en jättebra blogg. Jag hitta den för några veckor sen och har verkligen fastnat! Läser den varje dag och får massa tips och inspiration.

Kram Stina

80 Annika:

skriven

Skulle inte ha något emot att vinna:-)

81 Therése:

skriven

Åh vilken bra tävling, detta vore perfekt att pigga upp mörkret med! :-)

82 Sophia:

skriven

Hej. Åh vad jag skulle vilja vinna detta kit. Hade varit perfekt för min resa för att glamma upp mig.



83 emzi:

skriven

Jag är med och tävlar. :)

84 Josse:

skriven

Hej!

85 Lisa:

skriven

Jag är med!

86 Josse:

skriven

Haha, tryckte på fel knapp!



Vad jag ville säga var iaf att jag också gärna är med och tävlar! :D

87 Lisa:

skriven

Jag behöver verkligen glamma upp mig!

88 Elin Lundgren:

skriven

Jag vill vinnA

89 camilla:

skriven

tävla tävla tävla!! :)

90 camilla:

skriven

Å igen :)

91 nika:

skriven

Det skulle pigga upp!

92 Emma S:

skriven

I´m in!

93 Mia:

skriven

Vilket kanon-pris :)

94 Soffie:

skriven

Tipsat och självklart vill man vara med och fajtas om vinsten.

95 ejmis:

skriven

Jag är med =)

96 Emma:

skriven

Jag vill vinna!

97 Ulrica:

skriven

Jag vill vara med och tävla.

98 adila:

skriven

är med

99 dalila:

skriven

jag är med o tävlar

100 Jennie:

skriven

Åhhh, jag vill vinna! Jag är gravid så på nyår kanske man inte kan åla in sig i ett litet fodral men lite nytt glittrigt smink hade ju gjort mig nyårssnygg oxå :)

Jag tycker så mycket om din blogg, du verkar vara en så härlig tjej. Ha en mysig helg med familjen.

Kram

101 elina:

skriven

jag vill verkligen vinna :-)

102 AMANda:

skriven

Jag är gärna med och tävlar! =)

Det skulle helt klart vara den PERFEKTA julklappen till min syster i år!

103 Sofia:

skriven

Åh vad kul med en sminktävling! Håller tummarna att du drar just mig! :)

104 Rubecca:

skriven

i wanna wiiiiiiiiin!!!

105 Hanna:

skriven

Åhh, vad fint, skulle verkligen lysa upp de mörka dagarna vi har här uppe i Luleå=)

106 Maria:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!

107 LillaBoo:

skriven

Jag är med ;)

108 Sabina:

skriven

JAG ÄR MED :D biiiina@hotmail.com

109 Sabina:

skriven

JAG ÄR MED :D biiiina@hotmail.com

110 Jenny:

skriven

jag är med :D

111 EVELINA:

skriven

Jag är med. Älskar verkligen smink! Blev otroligt sugen på duokajalen där.Ja,då är det väl bara att hålla tummarna då ;)

112 Maalin:

skriven

jag är med o tävlar! :D

113 Lotta:

skriven

Jag är gärna med! Hihi. :)

114 joleen:

skriven

Skulle bli sååå fint till nyår;)

115 Frida:

skriven

Jag vill vara med och tävla.

116 Natalie:

skriven

Jag vill! :)

117 Natalie:

skriven

Självklart vill jag vinna! ;)

118 Sara:

skriven

åh! jag vill absolut vara med!

119 Sara:

skriven

åh! jag vill absolut vara med!

120 JOSEFIN:

skriven

jag vill självklart vara med :D

121 Therese:

skriven

Åh det vore superroligt att vinna!!! Vilken underbar julklapp det vore!!

122 Martina:

skriven

Åhhhh, jag vill gärna vara med! :D:D:D:D

123 Eeva:

skriven

Jag vill jätte gärna vinna! Så jag är med!

124 Rebecca:

skriven

Åh jag är absolut med och tävlar :)

125 SaraH.:

skriven

Ohh jag är med =)

126 Hanna:

skriven

Vill vinna=)

127 Linda:

skriven

Tadaaa klart man är med!!!

128 Linda:

skriven

Japp jag vill verkligen vinna detta underbara kit!!

Jag vill vara vinterfin på bloggmiddagen i januari!

129 Helene:

skriven

är med och tävlar igen =)

130 lovisa nvs:

skriven

jag är med!:D

131 lovisa nvs:

skriven

jag är med!:D

132 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

133 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

134 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

135 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

136 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

137 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

138 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

139 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

140 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

141 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

142 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

143 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

144 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

145 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

146 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

147 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

148 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

149 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

150 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

151 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

152 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

153 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

154 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

155 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

156 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

157 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

158 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

159 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

160 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

161 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

162 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

163 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

164 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

165 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

166 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

167 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

168 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

169 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

170 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

171 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

172 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

173 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

174 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

175 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

176 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

177 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

178 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

179 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

180 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

181 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

182 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

183 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

184 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

185 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

186 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

187 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

188 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

189 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

190 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

191 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

192 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

193 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

194 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

195 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

196 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

197 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

198 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

199 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

200 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

201 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

202 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

203 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

204 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

205 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

206 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

207 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

208 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

209 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

210 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

211 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

212 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

213 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

214 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

215 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

216 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

217 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

218 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

219 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

220 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

221 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

222 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

223 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

224 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

225 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

226 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

227 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

228 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

229 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

230 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

231 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

232 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

233 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

234 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

235 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

236 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

237 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

238 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

239 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

240 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

241 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

242 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

243 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

244 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

245 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

246 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

247 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

248 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

249 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

250 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

251 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

252 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

253 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

254 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

255 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

256 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

257 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

258 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

259 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

260 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

261 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

262 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

263 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

264 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

265 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

266 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

267 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

268 Kristin:

skriven

Åh, underbara priser! Håller tummar och tår =)

269 johanna:

skriven

vill så gärna vara med.

270 Josefine:

skriven

Nämen vad är det jag ser :D Vilket underbart pris! Självklart tar jag chansen att vinna, hihi! Kram

271 Martina:

skriven

Åhh, jag är gärna med! :D

272 Mari:

skriven

Vilket pris! Jag är med :)

273 Emma:

skriven

nice, vill vara med :)

274 Daniela:

skriven

Jag är också med!

275 victoria:

skriven

Jag är med! :D

276 Snadra:

skriven

Im in:)

277 Nanna:

skriven

Jag är med!

278 LinnM:

skriven

jag vill självklart vara med och tävla:)

279 Eva Jönsson:

skriven

Vill vara med

evapaulsson@hotmail.com

280 Erica H:

skriven

jag vill vara med !!

281 Christoffer:

skriven

Får killar vara med och tävla? skulle bli en bra julklapp till en vän :P

282 Jenny:

skriven

fint pris :D

283 Millah:

skriven

Jag vill vara med :)

284 Millah:

skriven

Jag vill vara med :)

285 Helena:

skriven

jag är med

286 helena:

skriven

jag är med

287 millah:

skriven

jag vill vara med hoppas man har turen med sig

288 Millah:

skriven

Jag vill vara med

289 millah:

skriven

jag vill vara med :)

290 millah:

skriven

jag vill vara med

291 millah:

skriven

ja vill vara med

292 millah:

skriven

jag vill vara med

293 helena:

skriven

jag är med

294 sarah:

skriven

jag är med, kul att du lottar och inte väljer vinnare, känns med schysst :) !

kram !

295 Annas tävlingsblogg:

skriven

Jag är med och tävlar, jag har länkat i min blogg

296 Jennifer:

skriven

Absolut vill jag va med :)

297 Jennifer:

skriven

Underbar tävling !

298 Madeleine:

skriven

åh jag skulle gärna vilja vinna:)

299 Tindralen (spana in min egna julkalender):

skriven

Ja jag vill absolut vara med!!!

300 Tindralen (spana in min egna julkalender):

skriven

Jag håller tummarna om att vinna detta fina pris!!

301 Kajsa:

skriven

Tjingeling rymdring jag vill vinna! :D

302 Kajsa:

skriven

Jag är med <3 p.s tack för en superbra blogg! :D

303 lovisa:

skriven

Känner mig lite sugen på att tävla. Roliga saker att vinna :D

304 lovisa:

skriven

glömde mailen:P



lollohanna@hotmail.com

305 Robin ^^:

skriven

jag vill vara med :D

306 lovisa:

skriven

Glömde skriva min mail:

lollohanna@hotmail.com

:D

307 Ingela:

skriven

jag vill viiiiiiiinna=)

308 Cinsaga:

skriven

Skulle behövas i dessa "blektider" - så jag hoppas på lite tur minsann !

309 Josse:

skriven

Hej Therezz!



Tänkte vara med och tävla idag, I'm feeling lucky! :D

310 Linda:

skriven

roligt med tävling :)

311 Linda:

skriven

roligt med tävling :)

312 Sara:

skriven

Jag är med! :)

313 idah:

skriven

Jag vill vara med och tävla :)

314 Jackie:

skriven

Jag vill vara med!

315 Jaqueline:

skriven

Jag vill såklart vara med och tävla!

316 Shaqlin:

skriven

glad 2:a advent! =D

317 Liselotte:

skriven

Åh, jag är självklart med och tävlar :) Får hoppas jag har turen med mig den här gången.

318 liisa:

skriven

jag är med och tävlar =9

319 Carola:

skriven

Lite nyårssmink skulle verkligen behövas, jag skulle alltså bli en lycklig vinnare:)

320 LillaBoo:

skriven

Är fortfarande med å hoppas vinna detta kit!

321 Caroline Elisabeth:

skriven

Här kommer sminktokiga lilla jag och hoppas på turen i din tävling. Priserna är ju underbara och sådant som jag själv inte har råd att köpa allt av. Jag älskar att testa nytt och hoppas på att tomten kommer med detta till mig hehe. Det vill säga du :P Kramar på dig Therez!

322 jennifer:

skriven

jag är jätte gärna med och tävlar :)

kram

323 bitte:

skriven

snyggga priser klart jag vill vinna=)

324 Lenilia:

skriven

http://gratistrix.blogg.se/2008/december/luminelle-vinterkollektion.html#comment



Är gärna gärnans med!!! Supercoolt pris!

325 Lenilia:

skriven

Mumsigt pris ;D

326 Jessica:

skriven

Hejsan!



Är gärna med och tävlar! :) Kul blogg btw!



Ha det gott!



Kramen

327 millah:

skriven

Jag är med :)

ha de kanon

328 millah:

skriven

jag är med :)

329 millah:

skriven

jag är med

330 Emma:

skriven

Jag vill vara med i utlottningen =)

331 Kicki:

skriven

Jag vill gärna vara med och tävla!

332 anna:

skriven

Jag vill gärna vara med men det vore ju ett under om inte kristina vann som skrivit så många kommentarer ;)

333 Eva-Marie:

skriven

Hej! Härligt! jag är gärna med=)

334 dorion:

skriven

oh, en julklapp till sig själv missar man ju inte :)

335 Linda:

skriven

Jag är med.

336 Sandra:

skriven

Vilken söt julklapp :) Är med och tävlar!

337 jennypenny:

skriven

Jisses.. folk har ju lämnat hur många kommentarer som helst... från samma person.. Det hinner inte jag med. Är mammaledig med världens finaste son Edwin och lite smink skulle verkligen pigga upp mitt trötta vinteransikte. Hinner ju tyvärr inte ge mig ut att shoppa smink nu=)

Men en kommentar om att jag e med i tävlingen hinner jag skicka.. men nu ska jag amma min son igen=)



Hej hej=)

338 Andrea:

skriven

Åh vad kul det skulle vara att vinna!=)

339 Cizzi:

skriven

Jag är självklart med och tävla.Jag älskar smink och det är alltid kul när man får mer smink i hemmet:-) kommer bli en jätte bra julklapp om jag vinner så därför hoppas jag att jag vinner en fin julklapp. Kram Cizzi

340 Smilla:

skriven

Klart man vill vara med i utlottningen!

341 anneli:

skriven

Jag är självklart med och tävlar! :)

342 emma:

skriven

ååh., klart man är med :)

343 Linnéa:

skriven

jag är med och tävlar! :)

344 Maja:

skriven

Jag vill vara med och tävla!!!

345 M:

skriven

jag vill vinna! :D

matildaaspegren@hotmail.com!

346 Mirjam:

skriven

Jag tycker det vore väldigt trevligt att få vinna din tävling :)

347 Babbidesign - [Design & Foto]:

skriven

Jag vill var med :)

348 Jenni:

skriven

Jag är absolut med och tävlar :P

jennimaatta@hotmail.com

349 freja:

skriven

Åååhhh jag har ett sånt gloss och jag ÄLSKAR den!

Så jag är gärna med!

Håller tummarna!

Kram

350 Annika:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!!!! :D



annikaaa91@hotmail.com

351 Annika:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!!!! :D



annikaaa91@hotmail.com

352 Annika:

skriven

Jag är gärna med och tävlar!!!! :D



annikaaa91@hotmail.com

353 Eva:

skriven

Jag vill vara med! :)

354 emma:

skriven

Många kommentarer , kul med tävling.

Och jag vill inte missa en sån här härlig och välbehövd tävling.

Har länkat till tävlingen

http://emmajuli.blogg.se/2008/december/underbar-tavling.html

Självklart vill jag vinna som alla andra, som har alla sina olika orsaker.

Min orsak, är nog bara att jag helt enkelt inte har råd med smink.

Och denna kollektion är något jag kollat på , liksom vattnat efter !

Så hoppas <3



Ha en underbar kväll, jag måste krypa ner och sova, ska upp tidigt till skolan !

KRAM Emma

355 emma:

skriven

Psst , jag vill verkligen vinna som alla andra.

men jag är lite speciel :) hihi !

Kram :)

356 Martina:

skriven

Jag vill tävla!

357 Jossi:

skriven

Gud vad kul! Jag är med och tävlar!

358 Cecilia:

skriven

Självklart är man med!

Håller tummarna :)

359 Cecilia:

skriven

För att vara på den säkra sida lämnar jag än till kommentar ;)



Jag är gärna med!

360 Emma:

skriven

jag vill vara med :)

361 TinTin:

skriven

Jag är med=D

362 TinTin:

skriven

Jag är med =D

363 TinTin:

skriven

Jag är med =D

364 Sofia:

skriven

Åååh jag e såklart med, men förväntar mig inte att vinna nu när det redan finns typ 1000 kommentarer :p

Men iaf större chans om jag skriver ett inlägg än inget ?

Sofiahedengren@hotmail.com

Puss!

365 Sofia:

skriven

Åååh jag e såklart med, men förväntar mig inte att vinna nu när det redan finns typ 1000 kommentarer :p

Men iaf större chans om jag skriver ett inlägg än inget ?

Sofiahedengren@hotmail.com

Puss!

366 Maria:

skriven

oj va bra jag som inte ens har hittat min nyårsklännng, nu har jag iaf ett smink att utgå ifrån mitt liv blir så mkt lättare :D





miniia90@hotmail.com

367 Alexandra:

skriven

Jag är med :)

368 Mickan:

skriven

Åh, vad roligt det vore med lite nytt smink. Jag fyller dessutom år den 11/12 så det vore en trevlig present. :)

369 Mickan:

skriven

Skaffar mig en extra lott i dragningen då. :) Hihi.

370 Majo:

skriven

Jag är med å tävlar! :)

371 Majo:

skriven

Hoppas på vinsten då...men d e många som e med :)

372 Majo:

skriven

skaffar mig en lott till då, nu är det dax för te ;)

373 Josefine:

skriven

Jag skriver ännu en kommentar i hopp om lite tur, detta skulle vara perfekt innan jul ;)

374 Shermin:

skriven

Hej Therez!

Jag är med och tävlar, min mejladress är:

Vinterflamman@hotmail.com



Kram

375 Garbomannen:

skriven

Jag är jätte gärna med och tävlar! Perfekta julklappar! =)

376 Garbomannen:

skriven

Jag är jätte gärna med och tävlar! =)

377 Michaela:

skriven

Jag vill vara med och tävla!

378 Cecilia:

skriven

Jag vill absolut vara med i din tävling.Lite smink till nyår och bli riktigt fin är aldrig fel ;-) så därför hoppas jag att jag har riktigt tur nu till jul.kram

379 Liz:

skriven

Mitt smink är GAMMALT så ett nytillskott skulle passa bra. Klart jag vill vara med och tävla så du har en länk sida hos mig.

Kram från Malmberget :)

380 Olelsi:

skriven

Pax för att vinna!!

Kram Nettan i Hälsingland.

381 Olelsi:

skriven

Tjena där!!

Jag vill vara med så jag passar på att länka oxå på en gång.

Länk:

http://olelsi.blogg.se/2008/december/cool-tavling-var-med-du-oxa.html



Kram Nettan i Hälsingland.

382 LillaBoo:

skriven

Fortfarande med å håller tummarna! ;)

383 LillaBoo:

skriven

hoppas hoppas hoppas!

384 Camilla H:

skriven

Jag är med!

toxxiccinderella@hotmail.com

385 julia:

skriven

jag vill jättegärna vinna :)

386 Anita:

skriven

Jag vill vara med!

387 Cizzi:

skriven

Jag har länkat i min blogg.Jag känner att jag behöver ha lite smin nu i vinter mörkret så mitt ansikte kan lyssa upp ännu mer med lite smink :-) så jag hoppas jag blir den lyckliga vinnaren. hoppas hoppas.kram

388 sandra:

skriven

jag förtjänar att vinna eftersom jag inte får något i julklapp för mina föräldrar ska gifta sig :/, skulle vara en SÅN fin present! GOD JUL OCH GOTT SUPER ÅR :) kram sandra

389 Emma:

skriven

å jag vill vara med:)

Jag hoppas på tur nu:)

390 Majo:

skriven

Hoppas få vinna!

391 Majo:

skriven

Håller tummarna!

392 Majo:

skriven

Hoppas! Men nu e det dax för sängen

393 Majo:

skriven

äch en kommertar till då...är ju så fin vinst ;)

394 IZZAH:

skriven

jag e helt klart me i denna super duper braiga tävling vem vill inte vinna detta ? hihi ..

395 IZZAH:

skriven

jag e helt klart me i denna super duper braiga tävling vem vill inte vinna detta ? hihi ..

396 IZZAH:

skriven

jag e helt klart me i denna super duper braiga tävling vem vill inte vinna detta ? hihi ..

397 IZZAH:

skriven

jag e helt klart me i denna super duper braiga tävling vem vill inte vinna detta ? hihi ..

398 IZZAH:

skriven

jag e helt klart me i denna super duper braiga tävling vem vill inte vinna detta ? hihi ..

399 IZZAH:

skriven

jag e helt klart me i denna super duper braiga tävling vem vill inte vinna detta ? hihi ..

400 IZZAH:

skriven

så nuh får det räcka åh jag håller mina tummar + tår för att det e just jag som tar hem detta underbara pris ! ! !

401 Sofie:

skriven

Hej hej!

Jag vill gärna vara med och tävla! Ha det fint!

Kram kram!

402 Ida:

skriven

Hejsan :)

Klart att man vill vara med och tävla :D

403 Ida:

skriven

Skulle verkligen pigga upp och vinna lite fina saker :)

404 Nina:

skriven

Skulle sitta fint när nuvarande festsminket börjar ta slut :)

405 Catharina:

skriven

Åh, älskar luminelles make up produkter! Självklart är jag med och tävlar!! =D

406 Catharina:

skriven

En till kommentar bara för att jag mer än gärna vill vinna! :d

407 Linda:

skriven

Sista dagen då vill jag vara med och tävla.Behöver värkligen smink nu till jul då jag ser så blek ut. hoppas värkligen att det är jag som har tur med mej i dag.

408 Malin:

skriven

Ja vill :)

409 Jillie Kaaret Jacobsson:

skriven

Självklart vill jag vara med och tävla.

Min mail är fotogenisk@hotmail.com

410 Coach Outlet:

skriven

The ruling generals have defied a week of protests to reiterate, more forcefully than ever in recent days, that they expect to yield almost no authority to the new Parliament, and might claim special permanent powers under the new constitution that the Parliament is

Kommentera här:

Annonsera här »