Powered by Jasper Roberts - Blog

Madonna för Louis Vuitton




Madonna är nya ansiktet utåt för Louis Vuitton våren 2009. Här ovan ser ni två av de sex bilderna från kampanjen! Bilderna i sepia-ton och franskinspirerat är tagna av proffsfotografen Steven Meisel på det trendiga Café Figaro i Los Angeles. Jag har alltid gillat Madonna och tycker hon är så otroligt vacker! Detta var för mig en riktig hit och jag tycker bilderna är helt fantastiska! Vad tycker ni?

Bilder: Glamour.se
1 HannahSthlm:

skriven

Perfekt val av LV tycker jag och otroligt stilfulla bilder!

2 Malin:

skriven

Hej! Jag behöver hjälp o min första tanke var av dig, vet ej varför :) MEN till mitt problem..



Jag har en storasyster på 22 år, och jaa.. jultider o jag har noll inspiration :( har jätteångest. Något tips på vad man kan köpa, pris runt 100-200 någonstans.



Tack på förhand!

3 Stinesen:

skriven

Helt fantastiske bilder! :-)

Madonna er så sprek!

4 Alinde:

skriven

Ja, snygga bilder på en snygg kvinna! Blev ledsen på "Modefeber" som ska ifrågasätta hennes utseende jämfört med en ofördelaktig osminkad bild på Madonna. Vaddå!? Osminkad, ostylad kommer ingen kvinna någonsin vara vacker som hon kan vara jämfört med när hon ÄR sminkad och stylad! Dessutom, de som lyckas se ut så vid 50 års ålder är inte många. Kom igen Modefeber, och se hur du ser ut vid 50! :( Synd med unga kvinnor som verkar förakta äldre kvinnor, och tycka de är inget värda, eller?

5 Erika:

skriven

Störtsnygga bilder!

6 Att ha det gott:

skriven

Jag tycker att bilderna är otroligt fina

Kommentera här:

Annonsera här »